• grabbarna

roliga kondomer..vart???

ska göra wc korgar och nån som tipsade om det hade köpt lite roligare kondomer men jag har tappat bort adressen har föröskt googla men hittade bara vanliga eller lyckades halka in på sidor som innehöll en massa andra saker som jag inte är intresserad av *rodnar*

• Svar på tråden roliga kondomer..vart???
  • paradisfågel

Det borde de vara.. Tänk er minerna på övriga i affären om de inte skulle vara de..

• Troll1
    grabbarna skrev 2008-05-21 13:05:30 följande:
    fick leveransanvisning från ena stället idag och jag hoppas verkigen det är diskret avsändare för det skickas med schenker och kommer ner på ica
    Har du best en hel jättekartong, eller? Själv fick jag vadderat kuvert med diskret avsändare. Fast postkillen fattar nog ändå.
  • paradisfågel

Hehe kom o tänka på när min m2bs familj skulle till tunisien i somras.. När vi tog ett vadderat kuvert, stjälpte ner alla våra kondomer (va när vi precis flyttat tillsammans) som vi hade och skrev "Ha en säker resa" på kuvertet och la i hans skrivbordslåda..

• grabbarna

näe jag beställde en liten kartong det är bara 6 st....

Troll1 skrev 2008-05-21 21:06:37 följande:
    Har du best en hel jättekartong, eller? Själv fick jag vadderat kuvert med diskret avsändare. Fast postkillen fattar nog ändå.
  • Troll1

Jag best en hel del mixade + en ngt annat trevligt till bröllopsnatten (eller kanske en annan natt... )

• grabbarna

fick från kondomkungen idag och det vara inte bara diskret avsändare det var falks användare från bonnier konsult....ser ut som tablettaskar och hag gissar att flera gäster kommer ta fel

• Troll1
    grabbarna skrev 2008-05-22 12:51:21 följande:
    fick från kondomkungen idag och det vara inte bara diskret avsändare det var falks användare från bonnier konsult....ser ut som tablettaskar och hag gissar att flera gäster kommer ta fel
    Nu blev jag nyfiken. Vad har du beställt? "Ser ut som Tablettaskar"?? Vill åsså haaaa!
  • paradisfågel

Vem har nånsin anat om att kondom-hysteri skulle inledas här inne e också nyfiken, kommer lätt beställa sen när vårt bröllop närmar sig

• Troll1

Kondomhysteri ja. Min m2b kommer att sätta i halsen när han drar ut sin byrålåda. TÄNK om svärmor gluttar där?? Hahahahahaa!

• paradisfågel

Hahaha Vilken syn de hade vart o se svärmor me en näve kondomer i handen i sovrummet.. Hahahahahaha

• Troll1

En ännu mer speciell syn hade väl varit svärmor med en rejäl näve kondomer på bröllopet... Undrar hur reaktionerna blir ang toakorgarna. Får nog lägga lite diskret i en påse. Fast den blir väl alla nyfikna på... Hmmm!

• paradisfågel

Hehe de hade sannerligen vart en syn Hm.. Bra fråga.. Folk kommer nog bli nyfikna hur man än gör.. Och hur ska man göra om man kommer ha barn med på bröllopet och de får fatt i kondomerna?

• Troll1

Paradisfågel: Ja, där fick du en nöt att knäcka!
    Min son, 21 år, kommer att vara med på festen. Han kanske går hem?!

• paradisfågel

Haha, då har du ju någon som kan få de kondomer som inte kommer till användning
    Min nöt var inte så svår.. kom på att de räcker me att ställa korgen så pass högt upp så de inte når ibland känns de som att hjärnan bara tuggar o tuggar utan att man kommer fram till något o så e lösningen egentligen hur enkel som helst..
    Vad de gäller reaktionerna så kanske man kan skriva något trevligt rim o nämna att de finns kondomer där för de som vill kela säkert senare på kvällen.. Så vet de om att de e där, o sen kan man bara lägga de lite långt bak/långt ner i korgen..

• grabbarna

köpte dom här:

www.kondomkungen.se/wpt/view/billy-boy/aroma-26804/

www.kondomkungen.se/wpt/view/billy-boy/color-26805/

www.kondomkungen.se/wpt/view/pasante/mixed-flavours-29966/

vårt rim till toakorgen:

Har något gått snett denna kväll?
    bekymra dig inte det löser sig väl

frisyren kan du rädda med hårsprays-kur
    oroliga magar klarar korgen med bravur

Du finner bot mot blåsor och sår
    allt så du kan dansa igen så fort det går

Här kan du reparera om något går fel
    det finns även preparat för säkrare kel

Låna det du behöver, men lämna resten
    och skynda dig sedan tillbaka till festen

hihi jag kan se sambons ena syster framför mig när hon inser vad det är hon håller i hon kommer rodna ihjäl sig

• Troll1

Grabbarna: Oj, de missade jag! Ska jag behöva storhandla en gång till nu??

Svar på tråden roliga kondomer..vart???