SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-17 12:30:38 följande:
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-17 12:30:38 följande:
Festprogrammet är ju det roligaste att gör tycker jag men så är det ju också sånt som jag pysslar med i min utbildning... skulle inte fixa att någon annan gjorde det Och, ja att vi kvinnor alltid måste ha kontroll beror väl på förväntningar från andra i kombination med vår egen ovilja att släppa kontrollen. Troligtvis socialt nedärvt ända sen den där apan Lucy (eller vilken urmoder man väljer att tro på)
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 09:42:18 följande:
Hmm, jag börjar fundera på om mina syskon kanske inte heller ringer eftersom jag fyller år på onsdag... vi är praktiskt lagda i vår familj, två flugor i en smäll ni vet
Ja, svårt Troll1. Egentligen tycker jag inte att du behöver bjuda honom. Bara skicka tackkortet för dopet och låtsas som det regnar... och om killen sedan frågar din son eller dig så får ni helt enkelt vara ärliga och säga att det var ett missförstånd.
... men jag inser att det inte är så lätt i praktiken men jag tycker i alla fall att det är ok att göra så.
Men bestämmer ni er för att han är bjuden så tror jag ändå att de uppför sig. De flesta brukar ju känna av läget och anpassa sig efter alla andra. Även om han "bara" är 20 eller 21.
Lycka till, vad än beslutet blir!