Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Jättesöta! Det är ju bara bra om de skulle synas lite

Lillsnufflan skrev 2008-07-19 16:21:40 följande:
    Tack för alla psalmtips! Tutik och Prasart och Fröken förväntanFina skor ni har. Jag har själv haft lite ångst över det där med skor. Man vill ju ha fina skor men samtidigt vill man ju extremt jättegärna slippa skoskav... Men tillslut kom jag på att skorna faktiskt inte kommer att synas under klänningen så jag köpte ett par som kanske inte är traditionella aftonskor, men de är fina och framför allt ruggigt bekväma. (Bild finns i galleriet).
  • Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-07-19 22:18:51 följande:
    Skulle någon vilja vara så snäll och feedbacka stenplaceringen jag gjort till min ring? Har en teckning i galleriet där jag "vecklat ut" ringen och lagt ut diamanter i rätt storlek. Vad tycker ni? Jag är lite osäker på placeringen till höger om den svarta diamanten
    Hmmm... såg att ni ska gifta er hemligt, är det hemligt också var ni bor?
  • Fröken förväntan

Fröken förväntan skrev 2008-07-19 23:41:38 följande:

Hmmm... såg att ni ska gifta er hemligt, är det hemligt också var ni bor?
    Såg nu att det stod i listan i trådstarten Har skitdåligt minne så kanske har du sagt innan att du bodde i Linköping... kände bara igen skyltfönstret från Helles i ditt galleri. Har sett klänningen och tyckt att det skärpet har varit så snyggt. Blir nog super till din klänning (läste i annan tråd att du skulle låta sy upp ett sådant)
  • Fröken förväntan
    Neri05 skrev 2008-07-20 20:52:09 följande:
    Vi som gifter oss 6:e sep,48 DAGAR KVAR!!!!NERVÖST nu =)
    ...och exakt två månader till oss 20-september-brudar
    Nu börjar det kännas på riktigt! Känns som vi har hyffsatkoll på läget förutom att vår tilltänkta solist inte kan sjunga på bröllopet så det har jag lite ångest över. Annars håller vi också på med festprogrammet så smått. Vi har hitills en liten välkomstext, något citat, en gäst-tavel-vägg, menyn, lite info om brunch dagen efter och så ett tack på slutet. Toastmastrarna står för att fylla på med sånger och eventuellt andra saker. Vad ska ni andra ha i era... ni som har börjat alltså...och för ni som inte har börjat...det finns gott om tid
  • Fröken förväntan

Ingen hippa här heller...än så länge. Men jag har mina misstankar om att det blir en i alla fall . Vet också när det är dags för m2b . Spännande!

Bibeltexterna kan antingen prästen eller någon annan läsa... jag läste dem på min systers bröllop, både den obligatoriska och en extra.

• Fröken förväntan
    matildaochniklas skrev 2008-07-27 22:13:48 följande:
    Nu är jag hemma igen och har haft födelsedagskalas.Vi har bestämt oss för att skippa gästpresentationerna, kändes inte som att det var värt jobbet. Festhäftet ska våra toastmasters sköta så det känns skönt!Ingen hippa här heller. Jag har varit helt säker på att jag ska få en men nu börjar jag tvivla. Jag jobbar varje helg till dess att jag börjar skolan och då ska jag göra praktik på annan ort. Så jag ser ingen tid till det. Men det blir som det blir.
    Vi har också bestämt oss för att skippa gästpresentationerna... får lita på att folk har vett nog att konversera och fråga ut varandra ändå Jag har dock gjort en slags "gästvägg" i festhäftet som beskriver vilken relation varje gäst har till oss. Jag har gjort en sida som ser ut som en vägg fylld av tavlor med gästernas namn i. Svårt att beskriva men det blev coolt tycker jag
  • Fröken förväntan
    Kanelisen skrev 2008-07-28 19:51:56 följande:
    Jag blev hippad i helgen, i tre dagar! Det var det bästa jag varit med om på länge, såå jävla kul! Jag går fortfarande omkring och fnissar så fort jag tänker på det... =) Lyllo mig, hihi!
    Vad gjorde ni? NYFIKEN !!!
  • Fröken förväntan

Åh, jag längtar till min möhippa... Kanelisen, din lät helt perfekt! Vad kul

• Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-07-31 11:18:00 följande:

Jag får som små kallduschar ibland (fast trevliga sådana) då det bara slår: herregud P och jag skall verkligen gifta oss. Det är på riktigt. Vi kommer verkligen gå fram genom altargången om några veckor!!!Fattar ni egentligen vad det är ni sitter och planerar för. Erat underbara bröllop med er livskamrat!!!! Shit pommes vad häftigt!För oss går det bra just nu, får lite gjort hela tiden och jag känner mig inte stressad. Ikväll skall jag leta efter bra knästrumpbyxor (vill inte ha riktiga strumpbyxor då jag tror det blir alldeles för varmt). Också skall vi se om vi kan hitta servett till sambon att ha i bröstfickan och papper till omslaget på festhäftet. Är den någon mer som skall ha servett i bröstfickn (kan inte det fina namnet för det) vart har ni hittat det isåfall???
    Här har det minsann börjat pirr... på ett bra sätt! Innan har det liksom kännt på låtsat på något sätt men nu börjar vi båda fatta att vi faktiska ska gifta oss om mindre än två månader. Gaaalet men roooligt!!!

Min m2b ska ha näsduk. Han hittade ett set med slips och näsduk där han köpte kostymen (en liten herrekipering i stan) men jag har sett näsdukar på bl.a. Dressman och massor på Slipsgossen om ni bor i närheten av den butiken.
  • Fröken förväntan
    MarryMe skrev 2008-07-31 18:18:08 följande:
    Hej på er! Här är en till som ska gifta sig i September. Har dock inte hunnit göra jättemycket i planeringen då vi för bara knappt 2 veckor sen bestämde oss för att vi ska gifta oss. Men klänning och präst och kyrka är fixat iaf. Och det är väl det som är det viktigaste? Har bara lite krux med att hitta en festlokal. Men det läser sig väl det med..
    Välkommen!
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)