lanovia 08 skrev 2008-07-31 11:18:00 följande:
Jag får som små kallduschar ibland (fast trevliga sådana) då det bara slår: herregud P och jag skall verkligen gifta oss. Det är på riktigt. Vi kommer verkligen gå fram genom altargången om några veckor!!!Fattar ni egentligen vad det är ni sitter och planerar för. Erat underbara bröllop med er livskamrat!!!! Shit pommes vad häftigt!För oss går det bra just nu, får lite gjort hela tiden och jag känner mig inte stressad. Ikväll skall jag leta efter bra knästrumpbyxor (vill inte ha riktiga strumpbyxor då jag tror det blir alldeles för varmt). Också skall vi se om vi kan hitta servett till sambon att ha i bröstfickan och papper till omslaget på festhäftet. Är den någon mer som skall ha servett i bröstfickn (kan inte det fina namnet för det) vart har ni hittat det isåfall???
Här har det minsann börjat pirr... på ett bra sätt! Innan har det liksom kännt på låtsat på något sätt men nu börjar vi båda fatta att vi faktiska ska gifta oss om mindre än två månader. Gaaalet men roooligt!!!
Min m2b ska ha näsduk. Han hittade ett set med slips och näsduk där han köpte kostymen (en liten herrekipering i stan) men jag har sett näsdukar på bl.a. Dressman och massor på Slipsgossen om ni bor i närheten av den butiken.