Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Det har ju sina fördelar att vara en bit in i livet också

Troll1 skrev 2008-05-20 08:43:08 följande:
    Matildaochniclas: 20 år!?! Så orättvist... Jaja, bättre sent än aldrig. Någon gång ska man ju bli ärbar. Jag har en son som är 1 år äldre än du.
  • matildaochniklas

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-20 08:57:56 följande:
    jaha!.. här har du en 22åring!
  • matildaochniklas

Min moster ringde imorse och sa att oj, va tidiga ni var med att skicka ut inbjudningarna. När hon gifte sig för nåt år sedan visste jag ingenting och inbjudan kom två veckor innan bröllopet. Men vi är ju alla olika, som tur är
    Men hon sa aldrig om de skulle komma eller inte, hon frågade bara vad min m2b heter i efternamn. Jag undrar varför hon ville veta det

• matildaochniklas

Hmm, kanske det. Vi har verkligen ingen bra kontakt så det är klart att man börjar undra
    Snart fru Wennerström skrev 2008-05-20 10:24:18 följande:

*fniss*.. kanske ngn överraskning på gång
  • matildaochniklas

Man kan nog ge det precis innan vigseln. Men jag ska nog försöka lämna det till våran präst lite tidigare, så att vi inte glömmer det den stora dagen! Jag har nämligen drömt att vi helt och hållet hade glömt att ansöka om hinderpsövning.

avil skrev 2008-05-21 07:57:21 följande:
    Jag började undra om man måste ge vigselförättaren/prästen vigselblanketten,o hindersprövningen nåt tag INNAN man gifter sig? eller gör man det bara minuterna innan liksom??vi ska ju gifta oss i en annan stad...
  • matildaochniklas

kärlek08, va skönt att du slipper känna dig stressad nu

• matildaochniklas

Jag tycker det är jättesvårt att hitta på ngt för gästerna. Men det fixar våra toastmasters, så det blir nog bra!

Snart fru Wennerström - det där med pusslet låter ju jättekul!

• matildaochniklas

Verkligen jättefina!

fyffy skrev 2008-05-22 21:53:57 följande:
    Nu har jag äntligen lagt in bilder på våra inbjudningar.. jag är så nöjd och vill så gärna visa upp dem :)
  • matildaochniklas

Jag vill också veta om hippan

Ni som har beskrivit era ringar, dom låter superfina!

Min sambo har gömt våra vigselringar nu, så att jag inte ska prova min fiiina ring hela tiden

• matildaochniklas

lanovia, det låter som en jättetrevlig hippa. Härligt att du är så nöjd!

äckling, vad blev det för klänning?

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)