Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Vi ringde till coops bageri också, där kostade det 30:- biten, men därfirån vi bestämt oss för nu är dom såå mkt bättre!

ica maxi var dyra, det vi ville ha skulle gå på 50:- biten!

• matildaochniklas

Oh, jag vill också ha min skatteåterbäring! Den kanske har kommit idag utan att jag vet om det *hoppas*

• matildaochniklas

Jag har bokat frisör och smink, 2500 får jag betala.

• matildaochniklas

Vi har alltid velat gifta oss i september, det var dåvi träffades och det är en härlig månad!
    Att det blev den 6:e var mest för att det är smidigt, min mamma gifte sig förra året den 14:e september därför ville vi inte ta den 13:e och senare blev för sent tyckte vi

janedoe skrev 2008-06-06 22:01:59 följande:
    Ni som valt er att gifta er den 6e - varför?
  • matildaochniklas

Det är väl bra att lägga en lapp i och skriva att det blivit fel. Ta inte för liten lapp bara så att den blir kvar i kuvertet.

• matildaochniklas

oh, jag äälskar när det är så härligt väder
    extra skönt eftersom jag har sommarlov nu och lite ledigt innan jag börjar jobba!

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-09 12:28:02 följande:

lite OT men viiiilken sommarvärme vi hade förra veckan, nästan liiite för varmt för min smak.. men härligt dock.. Låg på stranden heeeela helgen nästan.. brände upp mig lite.. nu skulle det tyvärr bli lite sämmre väder, märker det redan..varit lite dött i tråden nu i helgen så jag antar att ni andra också njutit av värmen
  • matildaochniklas

Idag fick vi tillbaka hindersprövningen, och tänka sig - vi får gifta oss

Det börjar kännas väldigt verkligt!

• matildaochniklas

Igår var vi och tittade på bröllopstårtor, vi fick ett ännu bättre pris nu 30:- biten Vi har beställt provbakelser som vi ska äta imorgon

• matildaochniklas

oh, va dukitg du är! va blev det för nåt då? du måste lämna betyg till oss sen
    Vi har bestämt oss för en moussetårta iaf. Det blir kladdkakebotten, tryffel och hallonmousse/citronmousse.

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-10 10:35:55 följande:

jaha, så trevligt, alltid bra när priserna sjunkerappropå tårta, så ska jag göra vår tårta själv, och provbakade igår, tänkte slå två flugor i sammma smäll när m2b ändå fyller år, så senare idag få vi veta hur god den blev
  • matildaochniklas

Kom på att jag har glömt berätta vad som hände i söndags. Jag skulle på min nya kusins barndop och tänkte att det är ju ett perfekt tillfälle att gå in mina brudskor, härligt väder och inte så många gemensamma gäster (vill ju inte att alla ska ha sett mina skor). Det gick hur bra som helst, fast jag är såå ovan att gå i klackar. Dom var sköna och jag kände mig snygg
    Sen var det ju bara det att dopkaffet hölls i en gammal kyrkstuga där springorna i golvet var alldeles lagom breda för att mina klackar skulle fastna perfekt! Jag upptäckte självklart inte detta förrän mitt ena ben helt plötsligt blev 5 cm kortare! Klacken satt fast i springan och jag fick inte bort den. Jag tog bort foten, men fast satt skon. Min bror försökte, men skon satt fast. Haha, var nog inte så lätt för honom när jag stod och sa "akta skon, var försiktig". Till slut fick han iaf loss skon genom att rucka och vica på min sko, vilken gav till följd att jag nu har en sko med helt snevriden klack.

men det är inte så farligt, ett besök hos skomakaren sen är det nog ordnat!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)