Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Jag vet inte faktiskt. Men vi har nog tänkt att nån slags sysselsättning efter maten och sen tårta efter ett tag men innan vi röjer loss på dansgolvet. Blir det inte svårt att avbryta dansen, samla alla och ta tårtan?

• matildaochniklas

Välkomna alla nya!

Du gör nog helt rätt äckling, och det kommer bli BRA!

• matildaochniklas

Du är allt bra omtänksam du

lanovia 08 skrev 2008-05-26 23:03:55 följande:

Även om vi är en majoritet som gifter oss 6sept får vi nog låte de andra vara med också. 6 SeptemberTutik och Prasart(Växjö)snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)Ickaflicka (Nyköping)fyffy (Stockholm Sundbyberg)lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)moonlightshadow (Gävle/Åland)kexxet (Göteborg)viva forever (Simrishamn)snö vit (Karlskrona)Schükano (Göteborg/Kalmar)Helena Johansson (Stockholm)matildaochniklas (Eskilstuna)Ankan80 (Höganäs)Kärlek08 (Gävle)förväntansfullbrud (Stockholm)Dottertrotter (Växjö)Annas bröllop 2008 (Österbotten)Bride2be2008 (Sthlm)Ullrika (Stockholm)magnolian (Helsingborg)Pienaar(Stockholm)BrudSeptember2008(Skövde)CeciliaLundh (Göteborg)Siris (Göteborg)mmmalurk (västerås)janedoe (Skaraborg - still secret ;) )sandybee (Stockholm)septbröllop (Malmö)Vit ros (Göteborg)Krisselito (Stockholm)Ettplusett (Oskarshamn) 13 Septemberaprilsolen (Stockholm /Ängelholm)snart höstbrud (Stora Sundby)Skonie (Linköping)Liini86 (Stockholm)FoxyLoxy (Malmö)jolare (Stockholm)Olijara (Vadstena/Motala)crazy 4 u (Trollhättan)Ajjse (Kungsbacka)strommis (Lycksele)vosmal (Stockholm)cattapulten (Stockholm)15 Septemberavil(Piteå)20 Septemberfröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)Gumman 81 ( Vellinge)Mrs Love (Surahammar)Nomea (Umeå)Kanelisen (Vadstena)Lycklig jag (Stockholm)SyntheticLillsnufflan (Katrineholm)Robina67 (Stockholm)Linil (Linköping)äckling (Varberg)ugla (Småland)Säffle2008 (Säffle)22septemberavil (piteå)27 SeptemberHöstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)Humlis (Falun)Troll1 (Göteborg)gottelina (Hässleholm)Lunacy (Storuman)Big Smile (Stockholm)ditte1 (Östersund) Sanfor (Göteborg) Flowerrose (Stockholm)
  • matildaochniklas

Jag var i västerås idag och handlade lite smått till dukningen på lagerhaus, åå min älsklingsaffär! Det blev lite inköp på ikea också =) Min m2b blev glad för att jag köpte dekorationerna till bröllopet när han inte var med. Han kan bli lite trött på min beslutsångest vad gäller nyanserna på värmeljusen och så

• matildaochniklas

Grattis!

Robina67 skrev 2008-05-26 23:09:29 följande:
    jag kan bocka av Brudklänning nu!!Hittade en på Blocket och jag var o provade den i kväll, och den satt som handsken! PUH!
  • matildaochniklas

Trist att de ändrade sig så sent! Men jag hade nog också valt att gå på det bröllop där den som stod mig närmast giftesig. Men om dom har valt bara för att det var deras fritidsintresse så är det ju väldigt trist! Men ni kommer få ett toppenbröllop iaf!

För våran del har vi verkligen märkt att blod INTE är tjockare än vatten! Alltså min släkt bor en timmes bilresa härifrån, dom tycker det är anledning nog att tacka nej. Vi har inte världens bästa kontakt, men det är klart att jag vill dela en sån här dag med mina kusiner!
    Sen har vi kompisar som säger upp sig på sitt jobb på Kreta för att kunna komma hem och vara med på bröllopet, och andra som försöker boka om en turkietresa! Deras närvaro kommer betyda oerhört mkt för oss!

• matildaochniklas

Ja, eller hur!
    Haha, men jag har bestämt mig för att det är släkten som missar ngt inte jag!

Ankan80 skrev 2008-05-29 11:24:17 följande:
    Oj, ja man kan aldrig sluta att förvåna sig.Folk visar ju sitt sanna jag i alla fall.
  • matildaochniklas

Jag förstår precis hur du tänker!
    Vi träffas regelbundet och har alltid trevligt tillsammans även om vi inte har ngn djupare relation. Jag accepterar helt deras val, dom gör som dom vill. Vi är rätt många i släkten så dom kanske tycker det är tjatigt med alla tillställningar

lanovia 08 skrev 2008-05-29 11:32:13 följande:

Ja verkligen! Ibland blir man nästan mörkrädd. Vad tråkigt att släkten inte tycker det är viktigare att komma på bröllopet än så Matildaochnilas. Men umgås du med dem? Jag menar jag har inte bjudit mina kusiner och skulle nog inte på mina kusiners bröllop om de nu fick för sig att bjuda mig. Anledningen är att det är typ 5 år sedan jag träffade dem så jag skulle känt mig fånig på deras bröllop. Det jag vill med att säga detta är bara att ge dig perspektiv matilda (som jag antar att du heter). Ibland är det lätt att som brud snöa in på sig på sitt egna synsätt. Men kanske finns det en enkel förklaring till att de inte vill åka 1h för ditt bröllop. Men jag säger bara kanske. För det kan lika gärna vara ett totalt lågvatten märke.
  • matildaochniklas

Välkommen!

blueroose skrev 2008-05-29 20:14:40 följande:
    hej får man va me?12 september e de som gäller =)
  • matildaochniklas

Igår tog vi äntligen tag i tårtan! Vi ringde runt och jämförde lite priser och blev glatt överraskade. Det finns ett jättefint konditori här med bra service och alltid bra tårtor, vi fick ett pris på 35:- biten. Det är väl rätt bra? Så vi ska dit i nästa vecka och titta på lite bilder och så.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)