• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • lanovia 08

Nu har jag kommit tillbaka från en veckas semester. orkar inte läsa allt som skrivits här.
    Men har dock läst lite av FoxyLoxys problem. Vad tråkigt när det blir bråk i familjen. Hoppas det löser sig. Däremot tycker jag absolut ni kan ta med era syskonbarn på festen (om ni vill!!!??) utan för att för den sakens skull ha fler barn där. Om detta skulle lösa problemet menar jag. Syskonbarnen hör ju ändå till familjen till skillnad från vänners barn.

Jag var och träffade frisören förra veckan. Var lite nervös när jag gick dit, är en äldre dam och man vet ju aldrig hur man skall gå ihop med en okänd. Kanske man inte alls pratar samma språk. Men det gick så bra!! Hon gjorde en provuppsättning och jag känner mig verkligen trygg med henne. Äpuhh!

Igår gick vårat o.s.a ut och nästan alla hade svarat!! Blev glatt överraskad. Är nog 3 st som missat att svara. Men dessa vet vi redan om de kommer eller inte. Får bara höra av oss och försäkra oss om att det inte är allergiska.

• ugla

Hej hur går det för er med era planer? I helgen hade vi sista osa datum alla hört av sig utan ett par så det är ju kanon. Hoppas att även de kan komma. Håller på med presentation av gästerna och det är inte såå lätt.
    Måste ta och besluta mig för vilken ring jag vill ha. Annars så leker livet.

• FoxyLoxy

Tack så jättemycket alla för ert stöd i frågan! Kändes jätteskönt och veta som sagt att man inte var helt ensam i sitt synsätt.

Sambon tog ett snack med sin syster mellan fyra ögon häromdagen och lade fram det vi hade diskuterat, att VI ville ha ett barnfritt bröllop- oavsett om det är familj eller inte. Och att om hon inte kom så blev han väldigt besviken (Omskriven och censurerat)

Så nu har vi kommit till en kompromiss- om inte hinner de kan fixa barnvakt så stannar hans syster men hennes man åker hem med dottern... Vilket vi i slutändan är nöjda med, det är bara tråkigt att det ska behövas ställas på sin spets, men men...

Åter igen allihopa- Tack för att ni lyssnad och reagerade! Hoppas att ni nu riktigt njuter av den sista tiden och det sista planerandet... snart bara två månader kvar

• Snart fru Wennerström

har varit borta från tråden nu ett tag, veckan som varit har varit jobbigt, mycket känslor som bubblat, begravningen på onsdagen, sedan m2b's vigsel på fredagen. det sistnämnda var såklart jättetrevligt, men ack så vaaaaarmt! svetten lackade så jag trodde jag skulle smälta.. haha

ugla; ja gästpresentationerna är inte det lättaste. vi gör ngn/några då och då, känns inte lika mastigt då

foxyloxy;
    har varit borta från tråden lite, men jag hoppas det löser sig!! *styrkekram*

• Kanelisen

Hjälp! Idag ska min m2b köra upp, äntligen. Hoppas hoppas att han klarar det! Jag är sååå nervös!

Har varit en sväng i Stockholm och hittat ett "raffset", jättefint i svart spets för bara 180 kronor, tjoho!
    För oss är det lite stiltje i bröllopsplanerna annars, det mesta är klart och nu väntar vi bara på att folk ska OSA och så ska vi upp till festlokalen och provsmaka meny om 2 veckor, spännande...

• Moonlightshadow

Hit ska vi åka på bröllopsresa www.meeru.com
    Jag bara längtar tills vi är kommer dit och bara ska njuta i 2 veckor av sol och bad

• Skonie

Jag tror jag hittat färgen på min bukett nu. Det gick förvånansvärt lätt. Nästa vecka ska vi skicka ut inbjudningarna. Pirrigt att se hur familjen reagerar

• Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-07-07 12:24:04 följande:
    Jag tror jag hittat färgen på min bukett nu. Det gick förvånansvärt lätt. Nästa vecka ska vi skicka ut inbjudningarna. Pirrigt att se hur familjen reagerar
    Men du måste ju skriva vilken färg det blev också ju Är ju *nyfiken*!!!
  • Skonie

Frk förväntan; det blir nog mörklila blandat med grönt och (om det går) bruna inslag

• Skonie

Jag börjar nog få lite bröllopnippror tror jag. Kan knappt tänka på annat än att "vår" plats ska vara "dubbelbokad" (man kan inte boka, men man kan förvarna och då antecknar de)

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)