• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • Bride in England

Vet ni vad, jag tittade just pa den langa listan av oss som gifter oss 9 augusti i ar och fick plotsligt massa fjarilar i magen. Kan inte fatta att jag star med pa en lista med brudar som gifter sig om mindre an 3 manader!!! Det kanns fortfarande overkligt pa nagot satt. Och otrolig spannande Hur kanner ni er, ni andra?

• Helena1978

Jag är jätte nervös redan. Hur ska det gå när dagen med stort D kommer Men vad jag längtar, hihi

• bridesilly

Jag är jättenervös och det är främst för att jag känner att vårt följe inte verkar tycka att det fortfarande är dags att ta tag i saker och planera på riktigt

• ElinJonas

Hejsan! Va ett tag sedan. händer en hel del. På torsdag kommer prästen hem till och för att prata om vigeln, veckan därpå ska vi träffa fotografen och gå igenom allt.
    Nu har jag äntligen fixat en morgongåva och hittat parfymer till både mig och jonas.

• bridesilly
    ElinJonas skrev 2008-05-19 17:50:09 följande:
    Hejsan! Va ett tag sedan. händer en hel del. På torsdag kommer prästen hem till och för att prata om vigeln, veckan därpå ska vi träffa fotografen och gå igenom allt.Nu har jag äntligen fixat en morgongåva och hittat parfymer till både mig och jonas.
    va har ni köpt för parfymer? vi har armani diamonds och armani attitude
  • matteve

Samma här, har varit mycket på G! Min Matt har tagit sin examen, så jag har varit i USA och hälsat på. Nu ses vi inte förrän veckan innan bröllopet, å jag längtar redan ihjäl mig... Men jag håller mig upptagen, så det ska nog funka.

Förra veckan var jag på provuppsättning och sminkning... Blev helnöjd och hon som fixar allt är en supergo tjej! (finns ngn bild i mitt galleri) Sedan har jag inhandlat väska och ett par läckra brudskor (i USA - väldigt billigt!)

Nu måste jag sätta igång med vigsel- och festprogrammen (som tostmadame får fortsätta på!). Sedan väntar jag på att få prova min klänning och bestämma slöjan till. Ska bli så kul!! Har nästan glömt hur den ser ut i verkligheten.

Tiden går så fort, fatta att det snart bara är 2 1/2 månader kvar!!

Hur går det för er andra?

• matteve
    ElinJonas skrev 2008-05-19 17:50:09 följande:
    Hejsan! Va ett tag sedan. händer en hel del. På torsdag kommer prästen hem till och för att prata om vigeln, veckan därpå ska vi träffa fotografen och gå igenom allt.Nu har jag äntligen fixat en morgongåva och hittat parfymer till både mig och jonas.
    Ja, just det! Parfymer får man ju inte glömma...
  • ElinJonas

Vi har köpt Dolce & Gabbana lighe blue och Versace bright crystal

bridesilly skrev 2008-05-19 18:16:50 följande:
    va har ni köpt för parfymer? vi har armani diamonds och armani attitude
  • Bride in England

Varfor maste man kopa parfymer? Har jag aldrig hort. Vi ska anvanda vara favoritparfymer vi redan har. M2b har en suuupergod doft som jag bara alskar, den ska han ha pa brollopet

• bridesilly

Bride in England skrev 2008-05-19 18:38:55 följande:

Varfor maste man kopa parfymer? Har jag aldrig hort. Vi ska anvanda vara favoritparfymer vi redan har. M2b har en suuupergod doft som jag bara alskar, den ska han ha pa brollopet
    om man har en ny parfym som man använder bara kring bröllop som första gång så har man även ett doftminne från sin bröllopsdag. Doft kan väcka minnen som man vet Vi gjorde det som en kul grej och gav varandra parfym i present
Svar på tråden 080809 del 4