• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • Bride in England

Jag tror att det ar allman nervositet over en dag man har planerat i under ett helt ar... Jag oroar mig for att allt ska bli sa perfekt som jag onskat det och att allt ska ga vagen... Det ar ju lite press pa att en dag man planerat for sa lange ska bli bra

• bridesilly

Ja det är ju det. Man har planerat varenda detalj sålänge så det är väl därför man undrar och hoppas att allt ska gå som man önskar. Jag måste försöka släppa nervositeten och fokusera på att huvudsaken är att vi blir gifta

• Bride in England

Ja det var en bra grej att tanka pa! Det ar nog latt att glomma det nar man ar helt inne i alla detaljer osv. Det ar ju trots allt det viktigaste Och jag tror att med alla ens vanner o familj dar sa kan det inte bli annat an bra (savida inte det jag oroar mig for mest for hander, dvs sjukdom etc). Men vi far vara positiva och fokusera pa var underbara framtid som fruar!

• TyresöBrud

Jag är mest nervös över hur det ska gå med valsen, ingen av oss kan dansa, men vi ska göra ett tappert försök i alla fall!

• cindell

Jag går också omkring och är allmänt nervös. Jag tror dels det är för att man vill att dagen ska gå perfekt, men sen tycker jag det är lite synd att dagen kommer gå så himla fort när man har planerat så länge.

• chamor

Jag jobbar till och med imorrn. Får INGET jobb gjort kan jag säga.. bara BT :P Hehe.. Och planering.. Och telefonsamtal.. Och mail Glad att jag är ledig nästa vecka iaf!

• Bride in England
    TyresöBrud skrev 2008-07-31 11:48:51 följande:
    Jag är mest nervös över hur det ska gå med valsen, ingen av oss kan dansa, men vi ska göra ett tappert försök i alla fall!
    haha samma problem här! Vi har inte ens ovat an. Vi ska bara gora grundstegen - men anda! Jaja folk far lite att skratta at iallafall
  • Bride in England

Maste bara tala om nagot lustigt. Jag och m2b har skrivit vara egna loften till ceremonien. Vi bestamde oss for att skriva dem sjalva pa varsitt hall forst for att sedan lasa varandras och se om de gar bra ihop och att vi fatt med allt vi vill fa med och sa. Vi laste varandras och var bada valdigt nojda sa vi andrade ingenting av vad vi bada hade skrivit pa varsitt hall. De sag ungefar lika langa ut ocksa (vi hade inte sagt nagonting om langden alls innan).

Jag skrev dem i ett dokument pa datorn och sparade det. Vigselforrattaren ringer upp nasta dag och fragar hur langa vara loften ar. Jag raknar orden med hjalp av word pa datorn och guess what?! Mina loften bestar av 109 ord och m2b's loften bestar av 108 ord. Ar inte det jattekonstigt?! Sa lika fast vi inte hade en aning om vad den andre skrev!!! Dessutom med siffrorna 9 och 8 - 9/8....Det maste val vara ett slags tecken??

• bridesilly

Dansen ja, den måste vi öva på mera. Är ledig hela nästa vecka så då får vi göra det seriöst med övning.

Ser så fram emot söndag när jag går på semester. En hel lång månad . Yeeeeeeeeeey Och början av semestern blir bröllop och bröllopsresa. Kommer bli en toppensemester det här

• kalevala

valsen ...det är ngt jag känner mig nervig över,.....och om man svimmar i värmen !
    och att vår 4 åring tar över helt ....han e crazy .....

Svar på tråden 080809 del 4