• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • nilia

Oj va det skrivs idag
    Jag börjar oxå min semester på lördag, ska bli såå skönt!
    Har en del fix som bara kan göras några dagar innan, men måste fösöka vila upp mig lite oxå! Har varit uppe till 2 nästan varje natt i flera veckor! Ska till gotland fre-mån så då blir det till att slappa Sen börjar allvaret!

Vi måste oxå öva mer på vår dans, är ju en del avancerade steg som verkligen måste sitta! Huu.. hoppas det kommer att gå bra.

Hoppas att alla redan håller tummarna för att vädergudarna ska vara på vår sida

• nilia

Nu har jag lagt upp lite bilder på placeringskort m.m om nån är intresserad

• cindell

nilia: Ser jättebra ut

Idag provade jag klänningen för sista gången Iiiiiiiiii så fiiiiiiiiiin jag kommer vara Första och sista gången jag verkligen kommer vara nöjd över hur jag ser ut i klänning hihihi

• lollan82

haha alla andra verkar gått ner inför bröllopet haha
    jag har gått upp... lite ändå.. haha

ska göra placerinskort imorgon.. gud vad jobbit haha 150 t.. tips på enklaste sätt?

• bridesilly

Jag har lagt in bilder på rispåsar och tändsticksaskar

• TyresöBrud

Va hos frissan idag och provade frisyr, kommer att bli så bra! Imorgon ska jag fixa naglarna, ska ev lacka om dem dagen innan. Det börjar bli riktigt nära nu, hihi

• chamor

Jag var med hos frissan igår. hon blekte mitt hår så nu är jag BLOND! Så fick jag kronan igår. Har bara sett den som svartvit på bild förrut. ÄLSKAR DEN! Den är verkligen HELT underbar!!! Så lycklig! Så köpte vi smink och gjorde provsminkning så det känns lugnt.. Och bakade tårtmuffins men en plåt blev bränd så bara att ta nya tag i helgen och baka fler...

• Virvel

Nu har vi varit duktiga och pysslat och inhandlat. Min sambo överraskade mig med en natt på hotell i Stockholm så vi lämnade barnen hos farmor och farfar och stack på shoppingtur.
    Ett av fynden ser ni i mitt galleri. Hittade en penna på Indiska som vi ska lägga bredvid gästboken. Lite mycket bling bling men den får duga.
    Bilder finns också på våra tryckta servetter, bordsplaceringsskyltar och drinkbiljetter.

Ni som också ska ha egen bar hur har ni gjort med betalningen? Vi tyckte det var smidigt med denna typ av biljetter. Då slipper den som står i baren att hålla på med massa småpengar. Vi kommer att ta tio eller tjugo kronor för det vi ska servera och för varje tia gästen handlar för så kryssar man över ett av glasen på biljetten.

• chamor

Tjejer om EN vecka så är vi toknervösa och borde försöka sova Nu går tiden SÅÅÅ fort!

• nilia

Jaaa det känns helt overkligt! Hur ska man kunna somna?
    Jag kommer att vara ett nervvrak! Kan inte fatta att det bara är 1 vecka kvar! 1 VECKA!!!! Det är ju inget

Svar på tråden 080809 del 4