• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • chamor

Jo vi hade 3 av dem vid bordsändan så det gick ju smidigt. De andra 3 är mina kusiner och satt MITT i släktbordet och det blev en hel del pyssel för att få ihop det. Men som sagt känns det lugnt.. Dock en gnagande känsla av att deras farmor betalar så de ringer dagen innan och säger "jo du vi kommer ändå"...

• Nufsan

Haha, gör dom det får dom väl sitta vid ett eget skamsbord

• chamor

Ja... Det får de göra! De får itne vara med i gästpresentationen iaf!!!

• chamor
    Nufsan skrev 2008-07-31 10:31:57 följande:
    Chamor, okej... undra om jag vågar lita på att de skickar dem direkt då
    Du kan ju ringa dit också men jag har bara jättebra erfarenheter av dem!!! Klockrent! Så våga du! Är ju ändå 7 arbetsdagar kvar och posten brukar komma på 1-2 dagar.. Frakten är rel billig där dessutom! Bara 49 kr!
  • bridesilly

Va roligt att det är lite fart i tråden

• Bride in England
    bridesilly skrev 2008-07-31 11:10:10 följande:
    Va roligt att det är lite fart i tråden
    Som sig bör så här nära den stora dagen

Jag kan knappt äta these days...börjar bli lite nervös. Hade en hemsk mardröm om bröllopet inatt igen!!!
  • bridesilly

Jag glömmer bort att äta på dagarna när min m2b inte är hemma. Jag har så mycket att pyssla med att jag inte har en tanke på det där med mat!

• chamor

Jag drömde att de hade slarvat bort ringarna när vi lämnade in dem på putsning! FASA!!! Åh va arg jag var!

• cindell

Nu är vi nere i ental tjejer! Jag fick äntligen tag på en bh igår *pust* och sen gjorde vi klart placeringskorten, festprogrammet och stora bordsplaceringskartan. Känns skönt att min m2b äntligen börjar känna att det närmar sig. 9 dagar kvar!!!

• bridesilly

hihi ja kära nån du har rätt. Idag är det ju faktiskt bara en siffra när man räknar dagar kvar till bröllopet.

Nån som kan förklara för mig VAD det är man är nervös för om man nu är det? Jag är nervös men kan inte sätta fingret på inför vad.

Svar på tråden 080809 del 4