• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • chamor
    bridesilly skrev 2008-08-03 12:14:48 följande:
    Jag hoppas det blir sådant väder som min mamma på skoj har "beställt" 22 grader varmt och sol Nåt litet fluffigt moln får det gärna vara så fotografierna blir bra
    Jag beställde 17, sol och lite vind
  • bridesilly

Tänk om det vore så väl att man kunde beställa väder Men hoppas och tro att det blir vackert får vi allt göra

• nilia

Shit ställde mig på vågen 59.9(till mina 172cm).. har gått ner nästan 3 kg sedan jag provade min klänning.
    Då satt den perfekt! Hoppas den gör det ändå, ska hämta hem den på tisdag Längtar!

Håller på att trä pärlor som ska sitta på ståltråd runt våra festprogram. 3 pärlor/program och 88 program. Det tar 1000 år känns det som! Som tur är får jag hjälp av en av mina tärnor snart

• kalevala

jag har gått upp lite nu på mina 2 veckors sem ....ej kul .....
    jag har gjort mig en snygg vrist länk som passar mitt halsband som jag fick göra på min möhippa .......
    så väntar jag på besked från ett par som ej kan bestämma om de kommer eller ej .....!!!!??????så jag kan göra bordsplaceringen klar !!!
    min stora pojk har feber o jätteont i halsen !!

• Virvel

Vi väger exakt lika mycket och jag är en cm längre. Jag har också gått ned en del ju närmare vi har kommit. Det är väl stressen som orsakar den positiva förändringen. Jag är överlycklig att mina graviditetskilo har försvunnit. Gick upp ca 20 kg med båda och det var bara tio mån mellan graviditeterna.
    Prövade ett par jeans idag som jag köpte innan jag blev gravid med första och dom var för stora i midjan!!!!

Imorgon ska jag åka och prova klänningen för sista gången och då är det dags att hämta hem den om den sitter som den ska. På kvällen är det dags för provsminkningen. Spännande!

nilia skrev 2008-08-03 15:42:00 följande:
    Shit ställde mig på vågen 59.9(till mina 172cm).. har gått ner nästan 3 kg sedan jag provade min klänning. Då satt den perfekt! Hoppas den gör det ändå, ska hämta hem den på tisdag Längtar!Håller på att trä pärlor som ska sitta på ståltråd runt våra festprogram. 3 pärlor/program och 88 program. Det tar 1000 år känns det som! Som tur är får jag hjälp av en av mina tärnor snart
  • cindell

Någon mer än jag som är vaken? Börjar bli riktigt nervös över vädret. Vi ska ju vara ute hela dagen.... Men era beställningar låter bra. Förutom det där med vinden, blir inget bra med aukustisk gitarr och blåst

• cindell

Menar ni att ni har annat att göra än att sitta och gagga med mig ?
    Vad har ni kvar att göra? Det kanske är så att jag har missat något.... Hmmm

• kalevala

HÄR ÖSER DET NER !!!!!!!!!
    sonen ska till diktorn o ta halsprov idag !
    tänk om det är halsfluss och alla här hemma åker på det en efter en !!!!hua....

• feministbrud

Jag har så mycket kvar att göra så jag orkar knappt tänka på det. Min pojkvän har dock allt under kontroll så jag litar på honom.

• kalevala

jag har tid o gagga en stund .....låg vaken och tånkte på alla tänk om................igår

Svar på tråden 080809 del 4