• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • Nufsan

blivandefrularsed, vart i landet gifter ni er? Du finns inte med på andra listan tror jag

• nilia

Nu ska vi åka och hämta min klänning och min m2bs kläder
    Ska bli så kul att få hem den!!!

Pannkakstårtan:
    Hoppas munsåret försvinner! Men det hinner det ju göra tills lördag!?

Virvel:
    Va härligt att klänningen sitter som gjutet! Din sminkning låter jättefin!

Nufsan:
    Jag tror inte att din frisör tar illa upp! Det är ju din dag och du måste känna dig nöjd och få ha det som du vill ha!

• blivandefrularsed

Nufsan: Vilken andra lista? Augustilisan? Där finns jag med. Gifter mig i Lidköping i västra götaland

• chamor

Är det bara jag som inte kan sova?! Vaknar så tidigt men stressen har lugnat ner sig.. Kommer gå vägen om inte någon får för sig att hippa mig :P

Hur går det för er andra? Det är meest tårtorna och maten kvar här.. Ska sy lite på klänningen och så betala häfte, fixa skyltar från kyrkan till festen och så bara Ser SÅÅÅ mycket fram emot dagen nu!

• Nufsan

Tack Nilia, då ska jag säga det till henne och hoppas hon förstår mig

blivandefrularsed, sorry, då missade jag det

Själv har jag åkt på världens magkatarr av all stress och tänkande

• kalevala

jag sover inte alls.......smhi visar regn här ..snyft

• feministbrud

SMHI visar moln, men inget regn i Stockholm. Hoppas!!!

• Emkalo

Jag håller med! Vädret är verkligen ngt som är utanför vår kontroll, så vi KAN INTE påverka det. Varför ska man stressa över det? Och vi ska ff sitta i tält i trädgården, jag tror det blir bra vilket som :) Fotografering får lösa sig på annat sätt ändå! Vi har ingen plan B för vi ville fotas ute, men allt löser sig, huvudsaken är att vi blir gifta! :)

Mrs Robin Hood skrev 2008-08-04 22:06:07 följande:

Tjejer ni stressar mig med allt regnprat. Klart det inte kommer regna.... och skulle det göra det så kan vi ju inte göra något åt det. Okej jag lät nog lite väl optimistisk men vi får försöka att inte tänka på det utan ha ett paraply redo så ska vi nog slippa regnet.
  • Emkalo

Jobbigt att inte kunna sova! det kommer säkert jag att drabbas av natten till lördag... men är dte bara jag som är lugn+ Jag är inte alls stressad! Vi har jättemkt kvar att göra och jag jobbar ff (bl a bordsplacering, festprogram, tryck av festprogram, inhandla vissa saker, sy på grejer på slöjan, hämta alkohol och köra den till lokalen, köpa snacks och ta med till lokalen, vaxning, parera sista minuten avhopp osv). Vi ska försöka vara klara till fre lunchtid så vi kan spendera resten av dagen på Sturebadet sen.

Men jag tror det går alldeles toppen. Det blir perfa oavsett! Jag tycker alla ska försöka njuta av den sista tiden som ogifta istället! Vet att det är svårt, men värt ett försök!

chamor skrev 2008-08-05 08:15:35 följande:
    Är det bara jag som inte kan sova?! Vaknar så tidigt men stressen har lugnat ner sig.. Kommer gå vägen om inte någon får för sig att hippa mig :PHur går det för er andra? Det är meest tårtorna och maten kvar här.. Ska sy lite på klänningen och så betala häfte, fixa skyltar från kyrkan till festen och så bara Ser SÅÅÅ mycket fram emot dagen nu!
  • BettyB

Jag satt uppe till två i natt och fixade med bordsplaceringen. vi har fått göra ändringar pga avhopp. Nu ser placeringen bra ut! Puh!

Hörrni tjejer! Vi blir gifta även om det regnar!

Svar på tråden 080809 del 4