• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • bridesilly

Näää såklart det inte kommer nått regn. Min mamma har beställt 22 grader varmt och sol och då blir det så

Vi får köra soldansen allihopa hela veckan lång så ska ni se att det ooooordnar sig

• nilia

Nu sitter jag med fötterna i ett fotbad Ska försöka inte stressa mer nu utan njuta av vår bröllopsvecka!
    Gjorde värsta vurpan idag när jag var på stan, höll på att gå riktigt illa. Det blev en riktig benparad! Sträckte mig på vänstersidan, gör ganska ont, men som tur är så ska jag på massage imån! Tog dock emot hela fallet med vänsterarmen, så den värker lite.. höll ju paraplyet i den andra. Så dumt.
    Men det går över tills jag gifter mig

Jag har shoppat ett par gummistövlar i svart/vitt idag, sådana som bara går upp till ankelknölarna. Tänkte ha dem om det regnar när man fotar så kan man ju kanske ta något kort ute ändå! Får göra en rolig grej av regnet istället
    Hihi jag försöker verkligen tänka positivt nu när det gäller vädret.. men det är inte lätt!

Ojoj vilket långt ego-inlägg det blev! Sorry!

• bridesilly

Oj oj ta det lugnt nu nilia, du ska gifta dig på lördag så nu kan du inte va ute å vurpa och göra dig illa hörru Skämtåsido hoppas du inte gjorde dig väldigt illa.

Gutt med fotbad, ska jag nog också ta mig för antingen idag eller imorgon. Måste göra det sista på alla skönhetsgrejer som jag hållt på med hela sommaren

• blivandefrularsed

Haha, stövlar, det ska jag med köpa till fotograferingen!! Bra idé!!!!

• Pannkakstårtan

Jag fick världens munsår idag? Va trött jag blir Har haft det två gånger innan i hela mitt liv och det var säkert 3 år sedan sist och så kommer det nu! Tjejen på apoteket sa att sol och stress kunde vara bidragande faktorer. Har tagit på anti hela dagen så jag hoppas på att det ska vara borta tills på lördag!

• Mrs Robin Hood

Det är ju några dagar kvar så det lägger sig säkert med lite anti.

Pannkakstårtan skrev 2008-08-04 23:15:18 följande:
    Jag fick världens munsår idag? Va trött jag blir Har haft det två gånger innan i hela mitt liv och det var säkert 3 år sedan sist och så kommer det nu! Tjejen på apoteket sa att sol och stress kunde vara bidragande faktorer. Har tagit på anti hela dagen så jag hoppas på att det ska vara borta tills på lördag!
  • Virvel

Igår var jag och hämtade klänningen och den sitter som gjuten. Provsminkningen på kvällen blev också bra. Det blir grå toner runt ögonen. Vi kör på att markera ögon och kindben och har munnen mer neutral.

På tal om munsår och stress så är jag sådan som får finnar vid stress,
    Så nu börjar en underjordisk bumling att leta sig fram vid mungipan och jag lovar det är inga små saker jag brukar få.
    Idag känns den som ett stor blåmärke. Än så länge bara lite röd på ytan. Ser mest svullen ut som om jag har fått en lite smäll.

Vilken bra idé med gummistövlar! Det måste jag inhandla.

• Nufsan

God morgon tjejer! Nu kan man titta på smhi över väder för lördagen... Här är det mulet hela dagen med vita moln, men än så länge inge regn..... det hinner ju ändras, men då hoppas jag till det bättre. Jag ska fotas ute och det lär ju bli uuuuurtrista foton om det regnar. Alternativen att fota inne är bara kyrkan Jag har tänkt fotas ute på våran vete åker ju!

Virvel, vad roligt att klänningen sitter som gjuten. Jag ska hämta min på torsdag.

Jag provsminkade mig i fredags, men tror inte jag vill ha dom fägerna, har ändrat mig som jag säkert gjort 1000 ggr med allting... Nu är frågan. Tror ni sminkösen tar illa upp om jag ändrar färger på lördag. Det är ID hon sminkar med och jag vet precis vilken färg jag vill ha och jag har testat att sminka mig här hemma då jag har det.

• blivandefrularsed

Ja, moln hos oss med på lördag och det nöjer jag mig definitivt med. Bara bara bara det inte är som igår..STORM och ösregn. Usch, sånt väder är otrevligt.

Idag blir det vigselprogrammen som ska fixas och i eftermiddag ska jag kolla på korten jag tog hos fotografen igår för m2bs morgongåva. I underkläder...

• Nufsan

Ja herregud vilket väder det var igår. Vi hade också hällregn och storm. Vädret är likadant idag, fast det blåser inte lika mkt.

Svar på tråden 080809 del 4