• Snart   så

Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)

• Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
  • Mikabella

Herbalife. Har inte testat. Ska gå över till det o se om det händernågot Var kan man köpa?

Ettplusett skrev 2008-06-17 18:46:34 följande:
    Herbalife! Testa det, funkar garanterat!
  • Princess Nightingale

Mikabella, har du inte funderat pa att du kanske ater FOR LITE? Kroppen satter sig faktiskt i svalt om du ater for lite. (Vilket man gor t.ex vid pulverdieter) Var och besokte en dietist en gang som sade att man aldrig ska ata under 1600 kcal/ dag, eftersom man inte far i sig de viktiga vitaminer och mineraler som kroppen behover.

Ar ditt BMI inom normalvarde? Ja, da far du helt enkelt slappna av och ata smart under en bra tid for att se resultat.

Stress paverkar ocksa fettcellerna, om du stressar upp dig for din obefintliga viktminskning sa... ja, du forstar.

Lycka till tjejen, du ar stark som fortsatter trots att du annu inte sett mkt resultat. *imponerad*

• Mikabella

Tack för ditt svar Blir lite peppad. Ja har funderat i samma banor. Äter runt 1700 kcal per dag. Ska faktiskt ge mig på bra sund mat istället Ville mest testa pulver för attr få en kikstart...uteblev... Lägger till mer mat och mer motion istället. Kram!
    Princess Nightingale skrev 2008-06-17 19:55:20 följande:

Mikabella, har du inte funderat pa att du kanske ater FOR LITE? Kroppen satter sig faktiskt i svalt om du ater for lite. (Vilket man gor t.ex vid pulverdieter) Var och besokte en dietist en gang som sade att man aldrig ska ata under 1600 kcal/ dag, eftersom man inte far i sig de viktiga vitaminer och mineraler som kroppen behover. Ar ditt BMI inom normalvarde? Ja, da far du helt enkelt slappna av och ata smart under en bra tid for att se resultat. Stress paverkar ocksa fettcellerna, om du stressar upp dig for din obefintliga viktminskning sa... ja, du forstar. Lycka till tjejen, du ar stark som fortsatter trots att du annu inte sett mkt resultat. *imponerad*
  • Mikabella

Mitt bmi är för övrigt 23,1..Vill inte bli av med så mycket...bara dedär retliga kärlekshandtagen o min mjuka mage...Är bara 157 lång

• Fratris

Alltså nu har jag varit borta lääänge hehe... har inte haft internet mina två sista veckor i London, men nu är jag tillbaks i Sverige igen så nu jävlar ska jag gå ner i vikt! :D

Har varken gått ner eller upp sen förra gången, och nu har jag kört med Nutrilett igen i några dar (byter bara ut ett mål), så nästa vecka hoppas jag på ett litet resultat iaf!

Hejja oss :)

• MalenaA

Hej tjejer!

Vilket härligt forum! Jag ahr precis reggat och tycker att alla är så söta mot varandra.. =)

Jag jobbar med bröllop, en så kallad partyplanner, och tro mig, jag har sett det mesta som inte är så sött. Avundsjuka tärnor som knuffat bruden, en förbannad svärmor som slog bruden på den stora dagen och marskalker som bytt ut ringen till cubic-zirkon-kopia..

Folk blir lite galna inför bröllop.. Men är inte här för att skrämma er, tänkte bara lägga in ett litet tips inför viktminkningen. Jag ahr själv testat detta och råder alla "mina brudar" som vill gå ned i vikt att göra detsamma.

Det finns en frukt som heter Garcinia, en citrusfrukt från Indien, som har många bra egenskaper vid viktminskning. Den hjälper kroppen att öka ämnesomsättningen och förbränningen av kolhydrater. Jag är stor motståndare till bantningspiller och tycker att man ska tänka sig riktigt noga för innan man går på pulverdiet då man oftast tappar kilon snabbt men sedan lägger på dem igen när man börjar äta vanligt.

Garcinia finns i pillerform, åt frukterna färska på min Indienresa men har inte hittat dem i Sverige (och de är oerhört beska. De är inte särskilt dyra på den sida jag köper dem. Det är alltså en tablett som du tar dagligen men du måste naturligtvis motionera och äta någorlunda sundt, garcinia gör helt enkelt det lilla extra, alla de jag tipsat har nått vikten till bröllopet och varit nöjda och själv har jag lyckats hålla vikten de senaste åren. (Äter dock garcinia enbart vid deff, inget man behöver fortsätta med).

Sök på google: garcinia + viktminskning

Stort Lycka Till, tjejer!!

Malena A

• Sommarpar

hej! va jätte längesen jag var ute på forumet nu men va kul det är att vara tillbaka!!!! jag slutade med naturdiet när jag fick hem min klänning o den satt perfekt men nu har det gått ngr veckor o jag har gått upp all min vikt igen :0( bara att börja om igen, sen va det ju det där med att det är sommar o massa glass...en positiv sak e iaf att jag har frågat min kompis om hon vill vara tärna o hon sa ja!!!! jippi..
    nu sätter jag igång, igen!!!!

• Mikabella

Hej tjejer!! Började bli lite rädd att tråden hade ebbat ut! Här går det så där. 2 dagen på renkur nu. Vill få en kickstart och börja få igång viktminskningen. Tränar genom att gå och springa, cykla. Minumum på 15000 steg per dag! Har blivit fastare, men inte smalare o inte lättare...Grrr...Kämpar på o hoppas att det snart släpper.

Hur går det för er!!!!

• Soon 2 be Mrs

jag har kämpat och kämpat och lyckades gå ner 9 kg men nu är man gravid.. och jag är såå lycklig

• Mikabella

Åh! Grattis!! Tänk vad fint, både viktnergång OCH graviditet! hURRA FÖR DIG! Vad roligt. Glädjs med dig.

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?