• Snart   så

Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)

• Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
  • Mikabella

var ju tvungen att kika å dina bilder...måste hålla med om att du är väldigt söt!

glowbyjlo skrev 2008-05-30 21:41:06 följande:
    Tack men verkligheten är långt ifrån sanningsenliga på mina bilder i galleriet. Dom är tagna för ett ganska bra tag sedan och hade du sett mig idag så hade du inte trott att det var samma person. Dom flesta bilderna i mitt galleri är endast ansiktsbilder så dom visar inte kroppen
  • valkyriana

Du kanske borde ta och lugna dig lite med dieten. Man ska må bra också. Det är såpas varmt nu också att det ger sitt.
    Jag tycker att du kanske borde ta och byta ut en shake mot ett mål mat. Lunchen kanske?
    Ta det lungt. Du har ju inte så där jättemycket att gå ner i vikt.

Snowsee skrev 2008-05-31 09:23:14 följande:
    Hej på er!Har en fråga till er som går på pulver. Jag är nu inne på dag 8 som "ren". I går och idag har jag känt mig väldigt anfådd så fort jag gör något, haft huvudvärk och känt mig allmänt borta. Jag dricker massor så det borde inte vara vätskebrist.Någon som känt samma sak?Hur går det för er annars?
  • Augustibruden 2008

Hej,

jag har bytt ut lunchen mot Naturdiet Smoothie o funkar bra!
    Den är ju sååå god

Ätit så här:
    6.00 havregrynsgröt

8.30-9.00 macka m kaffe

11.00 en frukt

12.00 Naturdiet Smoothie

15.00 en frukt

18.00 middag

Vad tycker ni jag borde dra på?
    Känner att jag går ej upp, men funkar det verkligen att
    äta så här?
    (måste äta frukt 2 ggr annars dör jag av hunger)

• Sommarpar

hej tjejer! det var ett par dagar sedan jag va inne nu..jag fick min brudklänning i onsdags. Den satt helt perfekt!!såå fin. Men jag får inte gå ner för då blir den för stor. ska inte gifta mig förrän nästa sommar så vi får väl se om jag måste äta massa pulver för att komma i klänningen då...nu ska jag ut o sola o äta massa goa sommarfruketer. kram på er alla

• valkyriana

Hej!
    Provade min klänning igår. För fösta gången- har haft den hängande hur länge som helst.
    Så nervös att jag inte skulle få på mig den.

Den satt perfekt. Det finns bilder i mitt galleri om någon vill se. Underkjolen är inte fixad ordentligt och så bara. Och snörningen i ryggen kommer inte vara snörad på det sättet dagen B.

Men I löööv it! Så nöjd.

Min ena tärna provade sin klänning också och hon var SÅ fin i den!!!!

• malinadam

Ingen som har några råd att ge mig???

malinadam skrev 2008-05-29 17:43:23 följande:
    Hej alla... Nu går det trögt så jag behöver lite inspiration från er alla tjejer och killar. Jag har hitills gått ner nästan 7 kg på 5 veckor vilket jag tycker är ok... men nu känns det som att det står still och mitt tålamod med dessa drycker till frukost och lunch känns tjatigt. Börjar faktiskt sakna mat fastän jag äter "vanligt" på kvällen...Vad ska jag gör för att få igång förbränningen igen och min motivation också för den delen?????
  • Soon 2 be Mrs
    valkyriana skrev 2008-06-01 17:39:18 följande:
    Hej!Provade min klänning igår. För fösta gången- har haft den hängande hur länge som helst. Så nervös att jag inte skulle få på mig den. Den satt perfekt. Det finns bilder i mitt galleri om någon vill se. Underkjolen är inte fixad ordentligt och så bara. Och snörningen i ryggen kommer inte vara snörad på det sättet dagen B.Men I löööv it! Så nöjd. Min ena tärna provade sin klänning också och hon var SÅ fin i den!!!!
    Jätte fin klänninge och den satt jätte fint på dig! Du ska vara riktigt nöjd ;)
  • Soon 2 be Mrs
    Mikabella skrev 2008-05-31 12:40:03 följande:
    Åh har testad Allevo nu. Tusen miljoner gånger bättre i smak o konstistens än alla andra! Jummi. Choklad med isbitar in. Redan sugen på nästa faktiskt! Det skiljer så lite i pris+ att man måste verkligen gilla den för att motivera sig själv till att drika....så är det för mig iaf.Jippi!
    Hhehe håller med allevo har faktiskt några riktigt goda. Dock så gillar jag faktiskt dom färdiga shaksen mer än dom man ska fixa själv.. dvs pulver... usch!

Tyvärr går det ganska trögt för mig. Har inte ner något alls. Dock så har jag inte kunnat köra rena kurer pga mkt runtomkring och är ganska så rädd att gå upp dom kilona för snabbt om jag kör rent och sen börjar äta...

Hoppas det går bra för alla och att alla börjar eller redan känner sig nöjda
  • Mikabella

Hej hej! Äntligen måndag! Då var det väl bara att at sig i kragen igen...Ush..jag har bytt ut 2 mål per dag mot allevo, ätit duktigt runt omkring. Inge godis, chips, onödiga saker. Händer ingenting! Har håll på i 6 veckor nu...promenader, cykel, bra kost. 3 dagar m allevo. Nada resultat! Blir tokig....o lessen...

Tips någon?! Kan ju vara så att jag inte levt helt tokigt innan heller...Äter vettigt o har ju inte så många kilon att bli av med? Men vad ska jag göra för att få igång förbränning o börja tappa kilon?! Hjälp.

• Snowsee

Godmorgon!
    Nyss hemkommen från en långprommis i solen. Underbart men otroligt jobbigt. 7647 steg blev det. Dryga 60 min. Men det känns i kroppen att jag går på ren kur. Inte samma ork.

Börjar bli riktigt less på pulvret nu. Får tvinga i mig drinkarna. Dessutom tappar jag matlusten när det är så varmt.

Hur går det för er andra?

Mikabella skrev 2008-06-02 09:00:04 följande:
    Hej hej! Äntligen måndag! Då var det väl bara att at sig i kragen igen...Ush..jag har bytt ut 2 mål per dag mot allevo, ätit duktigt runt omkring. Inge godis, chips, onödiga saker. Händer ingenting! Har håll på i 6 veckor nu...promenader, cykel, bra kost. 3 dagar m allevo. Nada resultat! Blir tokig....o lessen...Tips någon?! Kan ju vara så att jag inte levt helt tokigt innan heller...Äter vettigt o har ju inte så många kilon att bli av med? Men vad ska jag göra för att få igång förbränning o börja tappa kilon?! Hjälp.
    Har du testat att skriva upp allt du äter under en dag, en vecka? Väger du maten. Ofta äter man mer och större mängder än man tror. Ögat luras. Du kanske har en massa slaggprodukter i kroppen? Kanske testa en detox-kur från Life?
Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?