Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
var ju tvungen att kika å dina bilder...måste hålla med om att du är väldigt söt!
Du kanske borde ta och lugna dig lite med dieten. Man ska må bra också. Det är såpas varmt nu också att det ger sitt.
Jag tycker att du kanske borde ta och byta ut en shake mot ett mål mat. Lunchen kanske?
Ta det lungt. Du har ju inte så där jättemycket att gå ner i vikt.
Hej,
jag har bytt ut lunchen mot Naturdiet Smoothie o funkar bra!
Den är ju sååå god
Ätit så här:
6.00 havregrynsgröt
8.30-9.00 macka m kaffe
11.00 en frukt
12.00 Naturdiet Smoothie
15.00 en frukt
18.00 middag
Vad tycker ni jag borde dra på?
Känner att jag går ej upp, men funkar det verkligen att
äta så här?
(måste äta frukt 2 ggr annars dör jag av hunger)
hej tjejer! det var ett par dagar sedan jag va inne nu..jag fick min brudklänning i onsdags. Den satt helt perfekt!!såå fin. Men jag får inte gå ner för då blir den för stor. ska inte gifta mig förrän nästa sommar så vi får väl se om jag måste äta massa pulver för att komma i klänningen då...nu ska jag ut o sola o äta massa goa sommarfruketer. kram på er alla
Hej!
Provade min klänning igår. För fösta gången- har haft den hängande hur länge som helst.
Så nervös att jag inte skulle få på mig den.
Den satt perfekt. Det finns bilder i mitt galleri om någon vill se. Underkjolen är inte fixad ordentligt och så bara. Och snörningen i ryggen kommer inte vara snörad på det sättet dagen B.
Men I löööv it! Så nöjd.
Min ena tärna provade sin klänning också och hon var SÅ fin i den!!!!
Ingen som har några råd att ge mig???
Hej hej! Äntligen måndag! Då var det väl bara att at sig i kragen igen...Ush..jag har bytt ut 2 mål per dag mot allevo, ätit duktigt runt omkring. Inge godis, chips, onödiga saker. Händer ingenting! Har håll på i 6 veckor nu...promenader, cykel, bra kost. 3 dagar m allevo. Nada resultat! Blir tokig....o lessen...
Tips någon?! Kan ju vara så att jag inte levt helt tokigt innan heller...Äter vettigt o har ju inte så många kilon att bli av med? Men vad ska jag göra för att få igång förbränning o börja tappa kilon?! Hjälp.
Godmorgon!
Nyss hemkommen från en långprommis i solen. Underbart men otroligt jobbigt. 7647 steg blev det. Dryga 60 min. Men det känns i kroppen att jag går på ren kur. Inte samma ork.
Börjar bli riktigt less på pulvret nu. Får tvinga i mig drinkarna. Dessutom tappar jag matlusten när det är så varmt.
Hur går det för er andra?