Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
drack min första Nutrillett idag. Blä..inte god...Är redan hungrig Krämv lite jäklansannama för att fixa detta! Ni som kör ren kurer är ju grymt duktig!!! Beröm till er!
Jordgubb eller rättare sagt rosageggasmak.. . Inge gott Får försöka mig på Forest fruit istället. Tack
Det är bara det att banan innehåller massvis med kolhydrater, om man vill hålla en stenhård pulverdiet så kommer det att gå mycket långsammare ner i vikt.
Missförstå mig inte nu- banan är jättebra, men vill du tappa vikt snababre, och bli av med den rena kuren fortare, ska du undvika banan.
Håller med om att naturdiet smakar blä! Jag gillar Herbalife jordgubb. inga problem att dricka det alls=)
Tack tjejer. Ni är så snälla som kommer mied råd Imorogn blir det ny smak! Kram på er allihopa!!
Jag kör ren kur vissa dagar. Jag har jättelätt att hamna i ketos så det gör mig inget att äta något mål vissa dagar.
Jag har skyhög förbränning- hade jag inte haft det så hade jag vägt lätt 80 kg pga all skit jag äter i vanliga fall.
2 liter cola om dagen säger väl en del...
Nej kör du inte ren kur så ha i banan, gör under för smaken som sagt. Kör du chokladsmak kan du ha i lite ögonkako också. (skumt namn)