Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Ja, det är sant. Men han hade så bra förlag så jag blev lite sugen ändå... Kanske ska hålla mig på halster ändå. Ska på ett bröllop i sommar med maten från dem skulle kunna vara bra och fått pröva dem innan.
Jag hade tänkt vänta till efter sommaren med att prova/köpa klänning men nu i helgen bestämde vi oss för ett besök.
Jag kände mej vacker i varje klänning, men den jag "drömt" om innan passade jag inte alls i... Nu har jag nästan bestämt mig för en Nixa med tubtopp, och det tar upp till 4 månader att få den!!!
Så mitt råd är att inte vänta för länge!
Nu till nästa I-landsproblem, har rätt stor byst och jag har vet inte alls vad jag ska ha under. Har läst om en underkläderaffär i Gamla Stan, Gustaf Mehlbin, har någon av er varit där?
Kan tyvärr inget om stocholms utbud.
Ska nog kolla klännin i september ändå.
Igår mailade jag förslaget på infoblad till min M2B som är i Afghanistan just nu. Hoppas han gillar det. Jag är själv rätt nöjd.
ceasara: jag skulle rekomendera att vänta med bebisverkstaden, min graviditet var hemsk skulle aldrig klarat av att stå brud eller planera bröllop då.
här har jag skrivit om min graviditet.
www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m2948703.html
Hej!
Vi gifter oss i januari, så jag hänger gärna på er tråd om jag får!
Kul att du hittade hit! Hur går det för dig med bröllopsbestyren?
ceasara: minns inte exakt vecka men tror det började runt vecka 8.
Välkommen hit. Vi sk också gifta oss i januari... 31 jan för att vara mer precis...