• Ceasara

Vinterbröllop 08/09 nr 2

Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...

• Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2
  • Ceasara

Jag längtar efter leta ring och klänning. Jag ska kolla klänning i september och ring då också när min M2b är på hemresa från Afghanistan... Längtar till att bli fru...

• Novemberbröllop08

Förstår att du längtar. Jag vill gifta mig NU, eller när min klänning kommer kanske:)Bara 5 månader kvar för min del.

• Ceasara

Visst är det härligt med nedräkning. 7 mån kvar för oss. Känns också helt okej. dessutom har jag nedräkning till december då min M2B kommer hem från Afghanistan. Bara 6 mån kvar...

Var har du beställt klänning ifrån?

Valt ring?

• Ida Halmstad

Hej

Jag hoppar in här då jag också ska gifta mig till vinter, den 13 dec !! Måste få ett litet råd. Jag är på jakt efter en lång vit cape med huva men det finns tydligen inte någonstans. Här i stan kan man hyra men då kostar det 1500 kr, tycker det va lite dyrt för att hyra. Då köper jag hellre en men var ??? vad ska ni ha ?

• Ceasara

Jag fundera också på en sådan. Min mamma ska sy en. Vill gärna kolla på en först. Har du nån bild? 1500:- låter jätte dyrt. Det är ju liksom inte en klänning....

• Ceasara

Ida halmstad: Vilken underbar klänning du har, var har du köpt den?

• Ida Halmstad
    Ceasara skrev 2008-06-17 11:38:31 följande:
    Jag fundera också på en sådan. Min mamma ska sy en. Vill gärna kolla på en först. Har du nån bild? 1500:- låter jätte dyrt. Det är ju liksom inte en klänning....
    Nej ingen bild tyvärr, den e verkligen super fin men att hyra för det priset tycker jag e lite att ta i !! Klänningen e en
    san Patrick modell Bahamas...I love it :)!
  • Ceasara

Ja, den var underbar. Håller med om att det är för dyrt. Hoppas det löser sig på annat sätt.

• Novemberbröllop08
    Ceasara skrev 2008-06-17 09:01:41 följande:
    Visst är det härligt med nedräkning. 7 mån kvar för oss. Känns också helt okej. dessutom har jag nedräkning till december då min M2B kommer hem från Afghanistan. Bara 6 mån kvar...Var har du beställt klänning ifrån?Valt ring?
    Ja 7 mån är snart det med:) Skönt när han kommer hem. Min har aldrig varit på mission än. Bävar för den dagen.

Min klänning är beställd från Milly Bridal. Ringen finns i tryggt förvar här hemma. Dålig bild finns i mitt galleri.
  • Novemberbröllop08

Ida Halmstad skrev 2008-06-17 11:35:57 följande:

HejJag hoppar in här då jag också ska gifta mig till vinter, den 13 dec !! Måste få ett litet råd. Jag är på jakt efter en lång vit cape med huva men det finns tydligen inte någonstans. Här i stan kan man hyra men då kostar det 1500 kr, tycker det va lite dyrt för att hyra. Då köper jag hellre en men var ??? vad ska ni ha ?
    Jag ska sy en pälscape, verkar enkelt efter beskrivningarna jag fått. Men en cape med huva vet jag inte hur lätt det kan vara att sy själv.
Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2