• hungran79

hemliga uppdrag...

Vi ska ha hemliga uppdrag under tallriken hos gästerna... Jag kommer inte ihåg om alla ska ha ett uppdrag eller om det bara är vissa. Är det någon som vet?

• Svar på tråden hemliga uppdrag...
  • gustafmatilda
    Waersta skrev 2008-05-24 15:01:26 följande:
    Låt din röst skära sig som om du är en fjortisgrabb. Gör detta på ett verklighetstroget sätt. Om någon undrar varför du pratar så, skyll på att du sjungit för mycket i falsett. Klia dig själv, antinger har du fått lös eller så är du allergisk på duschcremen. Det kliar något fruktansvärt över hela kroppen.Placera ditt ansikte mot ytor, tex bord eller väg. Fortsätt sedan där du var som om inget hänt.Peka på folk och sjung sedan Dobidobi dam dam chakalaka. Titta sedan genast åt ett annat håll.
    Haha, de där frågorna såg jag på små lappar på Designtorget, så sjukt roliga! Men man ska nog inte dela ut till alla, det blir roligare om folk undrar vad folk sysslar med egentligen!
  • Waersta

jupp.

grabbarna skrev 2008-05-24 15:05:50 följande:
    är det knäppgök du köpt?
  • Hofsan

Jag fick uppdraget att jag skulle skära köttet med "taggarna" på fel håll och sedan säga "oj vad segt kött"
    Jag lurade en tanta och hon sa till mig flera ggr - jamen hallå du har ju kniver upp och ner och jag låtsades som om jag inte hörde henne utan fortsatte och tantan häll på att bli rent hysterisk

• Hofsan

Kom på en grej till som vi hade på en fest som uppdrag.
    En skulle kommaut från toaletten med dasspapper hängande ut från byxorna/kjolen. Riktigt kul!

• Waersta

HAHAHAHAHA!! Det hade jag velat sett!!

Hofsan skrev 2008-05-24 15:29:38 följande:
    Kom på en grej till som vi hade på en fest som uppdrag.En skulle kommaut från toaletten med dasspapper hängande ut från byxorna/kjolen. Riktigt kul!
  • Waersta

Måste vara helmysko för de som inte vet om att det är uppdrag på G.

• Hofsan

Här e några jag hade hemma:

Skär köttet med eggen uppåt och säg sedan? oj vad segt kött?. Upprepa 2 ggr.

Berätta vid ditt bord att du har en stor frimärkssamling och du är väldigt stolt över den.

Ta ett smakprov från grannens mat.

Sätt pannan mot bordet och sucka högt. Kolla sedan bort precis som inget har hänt.

Kommentera en och samma tavla flera gånger.

Ställ dig upp vid ett tillfälle, harkla dig och säg ?jag har glömt vad jag skulle säga?

Kom ut från toaletten med toalettpapper hängandes ut från kjolen eller byxan.
    Ta bort det först när någon kommenterar det.

Fråga någon vid bordet ett par gånger om han/hon har lite vasselin att bjuda på för du har så torra läppar.

Kommentera någons klädsel vid bordet som du inte känner så bra upprepade ggr.
    Säg ordet ?fenomenalt? högt varje gång det blir allsång.

Gör en ?high five? med någon av dina bordsgrannar.

Fråga ivrigt din bordsdam om du får klämma en finne i panna som hon har.

Fnissa som en liten flicka när du blir tilltalad. Prata normalt i övrigt och låtsas som ingenting.

Säg ?Jasså? med manlig basröst när du blir tilltalad. Prata normalt i övrigt och låtsas som ingenting.

Res dig upp från stolen som om du är på väg någonstans. Säg ?ähh skit samma? och sätt dig igen. Gör detta flera gånger.

Flytta bordsgrannarnas glas och säg att ?de står snyggare så?

• grabbarna

hihi......jag bara måste ha lite uppdrag och hoppas folk gör dom...

• paradisfågel

Hehe vilken kul tråd! Känns definitivt som att man bör fundera över att ha lite uppdrag med..

• hungran79

tack för alla tipsen. jag ska nog inte ge alla uppdrag... vissa är ju blygare än andra.... fast bruden och brudgummen ska väl inte ha något uppdrag... eller?

Svar på tråden hemliga uppdrag...