• lollan82

vad kostar er brudbukett?

min kommer ligga på 1000 kr.. är det mkt eller lite etc? ska lägga in bild i galleri.. rund med hängande gren med orkid´´er..

• Svar på tråden vad kostar er brudbukett?
  • sowa65

brud + tärn + näbb-buketter + 2st coursage till brudum + marschalk, 1500 kr - privat vän. bilder i mitt galleri.

• anirac1

1600 inkluderade 3st corsage och brudtärnans bukett- se mitt galleri

• sowa65

intressant att göra prisjämförelser. jag gick med samma bilder till 3 florister, spridning 1700 -4000 kr....

sowa65 skrev 2008-06-15 18:22:27 följande:
    brud + tärn + näbb-buketter + 2st coursage till brudum + marschalk, 1500 kr - privat vän. bilder i mitt galleri.
  • Pienaar

Jag tänkte att den får kosta ungefär 300kr..

• kassandra

jag ska binda den själv av konstgjorda rosa rosor.
    Ca femhundra kronor för allt matrial.Är det någon annan som ska göra en egen eller konstgjordbuket?

• Sosofofia

Jag vann min bukett, 2 st coursager, 2 st handblommor till småtärnorna , annars skulle allt gått på 1200-1500:-

• lollan82

en kompis som är grym florist ska göra min. ja den från berntzons.. såå fin...
    med svin dyra lila rosor haha

• KristinaDubb

Vi har inte bokat än. Men min syster betalade ca 2000:- för sin. Och jag tyckte att den var fin men inte värd de pengarna. Ska genast gå in och titta i era gallerier.

• helene306

Kanske 150:- Ska binda buketten själv. Har bild på provbindningen i mitt galleri.

• SarahochDavid

ca 500 kr, 5 stora kallor bundna med eklöv och sidenband.

Svar på tråden vad kostar er brudbukett?