vad kostar er brudbukett?
min kommer ligga på 1000 kr.. är det mkt eller lite etc? ska lägga in bild i galleri.. rund med hängande gren med orkid´´er..
min kommer ligga på 1000 kr.. är det mkt eller lite etc? ska lägga in bild i galleri.. rund med hängande gren med orkid´´er..
Jag beställde mina blommor idag.
Min bukett kommer att kosta ca 25 ? för en ganska liten, tätt bunden bukett med rosor, lite brudslöja och en pärlband.
Makens coursage med samma ros kommer att kosta ca 6 ?.
Brudslöja till håret vet jag inte vad det kommer att kosta, men antagligen inte så mycket med tankle på deras övriga priser. Jag var glatt överraskad, för just den blomsterbutiken tycker jag kan vara lite dyr annars.
min bukett, 2 tärnbuketter och 2 corsage kommer kosta 1300kr
min bukett (röda rosor och vit fresia)och corsage kostar 650sek. Bordsdekorationerna (röda rosor och vit fresia) får vi för 850 kr. Helt ok pris ;D
Lite trådkapning, ts hoppas att det är ok!
Är det ok att gå in i flera affärer och be om en offert om man vet vilka blommor man vill ha i buketten?
Har en bild som jag tänkte visa upp så de ser på ett ungefär.
Man vill ju inte ta försa bästa utan kolla runt lite på priser!
Wow! Det dyraste som jag köpt blommor för var runt 3000kr... och då var det inte mina pengar utan skolans... rosor till våra studenter och blommor för vaser till lunchrummet. :)
Undrar hur mycket pengar som jag skulle lägga ut på blommor till mitt bröllop. ;)
Min bukett kostade 1300:- finns bild i mitt galleri
min bukett med liljor två näbbbuketter m rosor och corsage blir 750kr!!!
Verkar vara ett okej pris. En kompis brudbukett kostade 2500 (rosor och orkidéer) med corsage.
Jag har turen att ha en m2b som arbetar med blommor. Vi får alla blommor vi behöver(buketter, corsager, utsmyckning i kyrka och lokal) för 3000 kr. Ska smycka mycket!!
Jag betalar 330:- för min. www.interflora.se/order_bukett.asp&LandId=1&KatId=3&ProdId=1976
Min kostar 850 kr och jag har svarta kallor, rososr, alstromeria och lisantus pluss grönt förstås! corsage stavas? kommer kosta 80kr st tärnbuktterna 350 kr st!