• lollan82

vad kostar er brudbukett?

min kommer ligga på 1000 kr.. är det mkt eller lite etc? ska lägga in bild i galleri.. rund med hängande gren med orkid´´er..

• Svar på tråden vad kostar er brudbukett?
  • Fenixx

jag vill ha något enkelt, så 3-500kr.

• lillan31

vi betalade 3000 kr för: Min brudbukett, tärnbukett, 2 knapphålsblommor och 2 stora bordsdekorationer till honnörsbordet.

• EmmaCaroline

Brudbukett med tio stycken stora vita kallor med några stora gröna blad runt samt sidenband runt skaftet, två st corsage, en handledsblomma till tärna. Samt 50 vita gerbera att placera ut i lite vaser på borden. Totalt 2300kr.

• EmmaCaroline
    lollan82 skrev 2008-06-15 15:52:08 följande:
    min kommer ligga på 1000 kr.. är det mkt eller lite etc? ska lägga in bild i galleri.. rund med hängande gren med orkid´´er..
    Orkidéer är svindyra så det är nog ett bra pris.
  • snippy 19juli

min-tärn-bestman kostade 1900kr. för dyrt.

• ia7

min bukett, röda+vita rosor + blommor och grönt till 2 tärnor samt till 4 coursager ca 1000. Gör allt utom min bukett själv

• sommaren08

Min bukett, dotterns bukett, blommor till mitt hår samt 3 pärlor till mitt hår betalar jag 500:- för sammanlagt.

• anna 2008

Min kommer att ligga på runt 1 500 kr. Det är billiga blommor i den, men jag vill ha en del extradetaljer vilket gör att den tar längre tid att binda och då blir den ju dyrare också. Arbetstiden är alltså definitivt mycket dyrare än själva blommorna.

• Cleo 77

Min går på 650 spänn. Gerbera och rosor, hjärtan på tråd och kanske kärleksört. Liten och nätt. Allt annat blir en överraskning och jag tror det blir bra! Gick till en blomsterhandel utanför stan och vips var det halva priset på bukett och corsage!

• matteve

Brudbukett + tärnans bukett + 3 corsage = 1000 kronor!

Svar på tråden vad kostar er brudbukett?