Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Japp, sen jag kom hem har det oxå bara varit regn - men eftersom jag har sommar o sol jämnt annars så gör det mig verkligen ingenting!
Japp, sen jag kom hem har det oxå bara varit regn - men eftersom jag har sommar o sol jämnt annars så gör det mig verkligen ingenting!
Tjing, sis!
Ja, jag är i Stockholm. För en gångs skull...
Absolut! Jag sover på morgnarna, läser deckare, fikar med kompisar o umgås med mormor - my idea of bliss! Ska komma till att städa vinden också bara...
Jo, jag är själv extremt hatiskt mot väckarklockan, så jag passar på att skippa den ett tag nu!
Hej vickan! Bortsett från bristen på vin - har ni haft det bra?
Hoppas det går bra hos doktorn imorron! Nu närmar det sig va, zozo?
Åh, vad skönt!
Men typiskt att det ska vara så mycket annat samtidigt - men det är väl så livet är...
Jo, det måste ju försvaga hans arm rätt rejält. Och hälsosam respekt för operationer ska man nog ha - vi håller tummarna för er och honom!!!
Oh nej, stackras vickan! Jag vet ju inget om sånt, men tror mig ha hört att man kan blöda utan att det är farligt, men du vill säkert ha en medicinsk uppfattning om det. Har du lyckats får kontakt med barnmorska eller gynekolog?
Själv våndas jag över en jobbansökan - rätt futtigt i sammanhanget.
Åååh, stackars vickan! *kramar om* Jag är så ledsen för din skull - men glad om jag kunde göra nåt litet för dig igår kväll... hur otillräcklig jag än kände mig i din vånda.
Här har jag haft en bra dag i skärgården med mormor - himla najs!