Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Återkommer en annan dag med glada förslag - nu ska jag gå o knyta mig - maken har redan däckat!
Vad har du tänkt dig för budget muffin?
Återkommer en annan dag med glada förslag - nu ska jag gå o knyta mig - maken har redan däckat!
Vad har du tänkt dig för budget muffin?
Vad det luktar här?
Vi har vart o sett Mamma Mia! Galen feelgood-känsla!
Golf? Inte min grej... så är det golfprylar din grabb ska få så har jag nog inga bra tips... tyvärr.
*håller tummarna för zozos make*
ja, ibland behövs storsläggan!
Kul att se dig OMS - jag är i Stockholm hela nästa vecka o har förmodligen tid att klämma in nån fika eller prommis nånstans, men en del uppbokad är jag också.
Här har jag ätit middag o sladdrat med väninnan om hennes nya span - nu kom vi hem o hon ska voa äver, men maken behöver peppning inför sin allmänna vånda om vad han ska hitta på med sitt liv.
Ja, förvirrat som vanligt med andra ord!
Va, har ni liv utanför intärnättet?
Ja, jag är i Stockholm även nästa vecka.
Vad har du gjort i sommar? Rest, jobbat, haft semester hemma, träffat familj o vänner
Vad är ditt bästa sommarminne? Sommarkvällar i Stockholm med fint väder o trevliga vänner kanske? Eller bad i skärgården med mormor. Eller vår underbara resa i juni. Får man säga alltihopa?
Vad är ditt sämsta sommarminne? För mycket jobb, för mycket egen administrationstid...
Vad önskar du att du hade hunnit med i sommar? Slappa mer, läsa mer, fler vändater, mer vin, städa vinden...
Snopet muffin! Men jag tror inte att något hindrar dem från att tillsätta såfort de tycker att de hittat rätt person egentligen. Kanske vet någon annan mer?