Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Haha, vi tecknade in skatteåterbäringen för resan låååångt innan pengarna faktiskt kommit. Men så fick vi ovanligt mycket i år - tur att de dök upp som beräknat!
Haha, vi tecknade in skatteåterbäringen för resan låååångt innan pengarna faktiskt kommit. Men så fick vi ovanligt mycket i år - tur att de dök upp som beräknat!
Planerar de flytt till mindre bostad?
Åh nej!
Näej, jag tror inte klockar kommer ringa. Jag tror vi måste bestämma oss helt enkelt. Frågan är bara när...
Jag tog hem alla kartonger från min mamma när vi köpte lägenhet (och hon har sen dess bytt radhuset mot en lägenhet) så nu skräpar de osorterat på vinden. Har som ständig ambition när jag är hemma att gå igenom dem o slänga och sortera... hmm...
Maken har kvar sina hos föräldrarna, men de spar även sånt som han försökt slänga.
Ja, här vill nog maken mer än jag, men bara inte nu... också lite stressande... för ska det bli, så ska det ju inte alltid dröja till sen...
ja, du - jag har ju mer bäst-före-datum än han dessutom, så hur det blir så att jag måste pusha på för att genomföra nåt han vill, det vet jag då sannerligen inte...
stackars muffin
morrn morrn tjejer!
Kan ni beställa fint till Stockholm till augusti?
Men jag behöver städa vinden, så några sämre dagar kan det ju få vara...
Jobbar du fortfarande Zozo? Ska du tillbaks till jobbet efter semestern alls?
Nice! men du kan säkert ha fullt upp ändå!