• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • Mrs  B

Vickan
    Det fick jag också höra från min pappa när vi hade köpt vårt hus. Har dock kvar lite hos mina föräldrar för de har bättre förvaringsplats än vi.

Muffins Tönt
    Åh jag bara älskar Göteborg. När vi är pensionärer ska maken och jag flytta dit och bo i en stuga på en klippa och äta färsk fisk varje dag (eller troligtvis en lägenhet i stan)

• Zozo

Halloj allihopa.. Lite mycket just nu och jag sover sa dalgigt att jag gar i ngt slags vakum hela tiden. Lite lätt obehagligt.

Pa tal om klockor.. jag ska bli 34 i december om jag räknat rätt och har vâl egentligen knappt hörn ngn klocka ticka heller.. eller jo den sa väl kanske nat tick förra hôsten när vi mer eller mindre hastigt och lustigt bestämde oss för att försöka... Jag tror inte alls att allas klocka maste börja vid 30 eller alls nagon gang för den delen. Grejen är att jag fortfarande känner mig ganska ofôrberedd och "nemen, inte ska väl vi"...

• Zozo

Argh.. jag lyckades deleta ALLA mina favoriter...

• anne på grönkulla

Åh nej!

Näej, jag tror inte klockar kommer ringa. Jag tror vi måste bestämma oss helt enkelt. Frågan är bara när...

Jag tog hem alla kartonger från min mamma när vi köpte lägenhet (och hon har sen dess bytt radhuset mot en lägenhet) så nu skräpar de osorterat på vinden. Har som ständig ambition när jag är hemma att gå igenom dem o slänga och sortera... hmm...

Maken har kvar sina hos föräldrarna, men de spar även sånt som han försökt slänga.

• viktualia

zozo - skönt att höra att det finns fler med tvärtysta klockor. Hade utvecklingssamtal med min chef idag och känner att föräldrarledighet inte är nån omöjlighet på nåt sätt, mitt nuvarande jobb är verkligen familjevänligt på det sättet... ska dock inte ett KNYST om ungar, vågar ju inte ens tänka tanken hela vägen ut plus att jag just nu har STORMANDE mens... så det känns lite avlägset...

• Zozo

Vickan, men stressa inte över det... Det kommer väl.. Det enda som stressade mig under en period var att maken inte ville ha barn medans jag kände att jag nagon gang i framtiden ville det...

• MuffinsTönt

ARRRGHHHH!!!! *skriker ut lite frustationer*

• viktualia
    MuffinsTönt skrev 2008-07-03 15:53:19 följande:
    ARRRGHHHH!!!! *skriker ut lite frustationer*
    Oj!

*kramar om*
  • anne på grönkulla

Ja, här vill nog maken mer än jag, men bara inte nu... också lite stressande... för ska det bli, så ska det ju inte alltid dröja till sen...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9