• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • viktualia

anne på grönkulla skrev 2008-07-03 17:55:04 följande:

Ja, här vill nog maken mer än jag, men bara inte nu... också lite stressande... för ska det bli, så ska det ju inte alltid dröja till sen...
    Jag är nog på din makes planet... inte nån bra sån... ehum....
  • anne på grönkulla

ja, du - jag har ju mer bäst-före-datum än han dessutom, så hur det blir så att jag måste pusha på för att genomföra nåt han vill, det vet jag då sannerligen inte...

• MuffinsTönt

Tack Vickan!

Vill skriva av mig här men vet inte vad jag ska skriva om. Jag är såå less på allt. Det gör inte saken bättre om man inte kan gå ut utan att det ska behöva göra ont i jäkla knät. Egentligen är det inte knät som är problemet utan allt annat runt om. Tex jobb- har inte lyckats hitta ngt ströjobb inte innebär lyft, stå eller gå upp o ner. Just idag är jag nog mest sur på Grabben. Hur mkt jobb är det egentligen nu i juli att man inte ens hinner ringa och säga hej? (Jag har inte flyttat ännu, speciellt nu när det är opraktiskt att vara ensam hemma.)
    Han har nog sina orsaker, jag ska inte anklaga honom för mkt. Ibland blir rinner det över.

• viktualia

anne på grönkulla skrev 2008-07-03 18:21:30 följande:

ja, du - jag har ju mer bäst-före-datum än han dessutom, så hur det blir så att jag måste pusha på för att genomföra nåt han vill, det vet jag då sannerligen inte...
    Världen är GRYMT baklänges!!.... önskar attt Muffins hade rätt och att klockan hade börjat ticka vid 29... hm...
  • Zozo

Nu har jag bara en och en halv dag kvar till laaaaaang semester....

• Mrs  B

zozo
    Välkommen hem till Skåne!!!!!

Här är vädret just nu toppen!!!

• Zozo

Mrs B.. ja fast de lovar sämre till efter helgen! Men jag kommer ju inte fôrrân 14/7 sa det hinner ändra sig manga ganger

• Mrs  B

zozo

Först sa de regn lördag och söndag men nu lutar det åt måndag och tisdag.

Javisst, du skulle ju inte hem riktigt än......

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9