Nu har jag gjort det igen... omgång 9
En liten gris! Vad gulligt! Om jag bara far sol häftigt och snabbt blir jag mer som en.. hmmm.. banan? Neh.. en mogen mango da? Gul med inslag av rött??
En liten gris! Vad gulligt! Om jag bara far sol häftigt och snabbt blir jag mer som en.. hmmm.. banan? Neh.. en mogen mango da? Gul med inslag av rött??
Jag sa LITEN... Ska vi ta med storlek i beräkningen kan jag ju inte vara en mango... Finns det gula blavalar????
Min syster (född -66) fnissade igar at att ngn trott hon var 35 (fast som hon sa, för den personen var vâl 35 lastgammalt) mednas jag frâste för att en pantskalle fragade mig om det "var dags nu snart?"... "Nä ärthjärna, jag har tre manader kvar pa graviditeten; Exakt var vill du ha min svullna fot??" Att gravida kvinnor skulle vara folkilskna tror vi dock inte alls pa...
Hmmm. jag fick ocksa en san där kommentar en gang för nagra ars sedan när jag rullade runt med min lillebror i grâset pa ett flygfâlt.. Vi var inte saa sma, jag var vâl 20 nagonting. Nagon undrade om jag var hans lillasyster.. Jag är 5 ar äldre...
Mrs B; vi var i Grekland för ett par ar sedan. Kroppen hade inte sett solen pa ett ar eller sa och första dagen gav vi oss ut pa en battur i flera timmar - härligt med stralande sol och svalkande birs.. Förutom att jag hade lämnat bada mina solkrämer pa hotellet; Snacka om grisskärt dekolletage...
Halloj allihopa.. Lite mycket just nu och jag sover sa dalgigt att jag gar i ngt slags vakum hela tiden. Lite lätt obehagligt.
Pa tal om klockor.. jag ska bli 34 i december om jag räknat rätt och har vâl egentligen knappt hörn ngn klocka ticka heller.. eller jo den sa väl kanske nat tick förra hôsten när vi mer eller mindre hastigt och lustigt bestämde oss för att försöka... Jag tror inte alls att allas klocka maste börja vid 30 eller alls nagon gang för den delen. Grejen är att jag fortfarande känner mig ganska ofôrberedd och "nemen, inte ska väl vi"...
Argh.. jag lyckades deleta ALLA mina favoriter...
Vickan, men stressa inte över det... Det kommer väl.. Det enda som stressade mig under en period var att maken inte ville ha barn medans jag kände att jag nagon gang i framtiden ville det...
Nu har jag bara en och en halv dag kvar till laaaaaang semester....
Mrs B.. ja fast de lovar sämre till efter helgen! Men jag kommer ju inte fôrrân 14/7 sa det hinner ändra sig manga ganger