• Zozo

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Njae joe... eller va..

Lite semester är det ju; inte hittar jag pa mycket med mina dagar inte! Maken är hemma nu sa det är ju genast trevligare, men jag har ärligt talat svart att sysselsätta mig!
    Visst läser jag och ser pa film och lite sa, men för det mesta är jag för trött för att hitta pa nagra större utsvävningar, men jag antar att det är som det ska vara i slutet pa en graviditet.. i synnerhet när det är sa här äckligt varmt! Men jag känner mig onekligen lat!

• Zozo

Men Telis! e du ocksa uppe o inne??? Vicken folkmassa!
    Hur e det med er tjejer???

• Zozo

Hello girlsen! Nu är jag tillbaka efter ännu nagra dagars resa i Frankrike.

Vi var en jättemysig natt i Champagne pa ett litet familjeägt hotell och sedan nagra dagar hos vänner utanför Orleans. Idag släppte jag iväg maken till familjen nagra dagar och tog själv taget till Luxemburg. Jag orkade inte fôlja med hela resten av vägen i bil plus att jag har tid hos gyn imorgon..

Sa nu är jag gräsänka i nagra dagar..

• Zozo

Alles gutes hos doktorn; tom mitt tryck haller sig pa mattan. Det behövde kanske bara semester...?

Japp, 20/9 närmar sig med stormsteg - hjälp!

Maken har just fatt besked om att han ska in och operera bort plattan i axeln nästa vecka.. sa nu kan jag ju vanda över det ett tag.

• Zozo

Jo, men det är ju skönt att han äntligen ska fa ta bort järnskrotet och kunna bygga upp sin arm igen... men liiite orolig är jag allt, med tanke pa de läskiga komplikationerna förra gangen.

• Zozo

Uschiamej Vickan!! Urkk och fy.. hittar inget att säg just! Kraaaaam!

• Zozo

Ojoj vilka händelser.. ja det är ju bara att försöka ta livet som det kommer, ett steg i taget...

• Zozo

Vickan; tja jag hittar ju de flesta av er i den andra traden ända.. sa jag vet inte. Har ocksa lagt ner mkt av min Internetaktivitet sa det är eg inte just den här traden som kommit i skymundan utan BT i sin helhet. Men det är ju alltid skönt att veta VAR man kan hitta er!

• Zozo

Ja Omsan verkar ha fullt upp och om jag inte har fel för mig sa skulle hon snart börja jobba igen.

Men da kör vi väl pa en trad nr 10 da?! Strunt ihop om vi inte skriver lika ofta längre - da har vi iaf en träffpunkt! Nog för att jag lyckas hitta dig i andra tradar med Anne men det är ju inte samma sak!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9