Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Jadu, oms, vickan o jag har just pratat lääänge om det där - den som lever får se... jag är en rastlös odräglig typ, kan jag väl säga - men det visste du väl redan???
Jadu, oms, vickan o jag har just pratat lääänge om det där - den som lever får se... jag är en rastlös odräglig typ, kan jag väl säga - men det visste du väl redan???
*håller tummarna för nenne o muffins*
Oj, storstilat firande och pådyvlad andlighet - låter lite svårsmält faktiskt.
Mera bilder på bloggen nästan dagligen nu!
Åh, rödhårig vill jag vara! Jag har sån trist snusbrun, men hy och ögon som om jag vore rödhårig. Jag har fake-at i massor med år, dock. Nu fake-ar jag mer för att täcka min egen färg än för att dölja de grå strån som obönhörligt kryper fram, de gör mig inte så mycket.
Hejhej!
Nja, inte fräknar över hela kroppen, men en hel del. Har tagit bort några också.
Jag blir brun om jag (som nu) kan sola lite varje vecka nästan hela året. Får jag bara sol på sommarn blir jag skär...
Ja, med min vikt så är nog gris ganska rätt beskrivning... skär i kanterna blir jag absolut!
Haha! Fick höra när vi var på resa att jag såg 10 år yngre ut när jag satt upp håret i 2 tofsar - i min ålder är det en liite tvetydig komplimang
Ja, o jag undrade ju såklart om jag såg sååå risig ut annars...
o så var det från nån som annars var väldigt formell mot mig, så det var rätt otippat