• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • Norrpan

Hej!
    Gifter mig oxå den 23/8 i Eskilstuna

• Palrenan

Jag gifter mig också den 23/8, men jag vet ej hur man skriver upp sig på listan...
    (Palrenan) :)
    Det börjar närma sig....

• AnnaochHenrik
    Palrenan skrev 2008-07-21 21:37:44 följande:
    Jag gifter mig också den 23/8, men jag vet ej hur man skriver upp sig på listan...(Palrenan) :)Det börjar närma sig....
    Var och när gifter du dig?
    Jag kan som sagt inte uppdatera listan, men jag kan lägga till dig som en tilläggskommentar i inlägget längst upp!
  • Miss Blue

Jag har gjort klart festprogrammet men vi har inte skrivit ut det än, vi ska nog skriva ut alla sidor utom just bordsplaceringe+gästpresentationerna, den sidan skriver vi ut ca 1-2 veckor innan bröllopet. Det kan ju bli återbud en timme innan sånt kan man inte planera och jag tror inte att folk bryr sig så mycket om det.
    Vi har en tjej som det är tveksamt om hon kommer (har en massa strul med barnen och exet) så OM hon kommer sätter vi henne längst ner på en bordsände, man kan ju inte ändra om hela bordsplaceringen pga EN person......

Idag gör vi ett nytt försök med att träffa prästen - hoppas att hon kommer ihåg att komma denna gång........!!

• Hofsan

Jag vill också skriva ut mina vigselprogram men jag vet fortfarande inte om kantorn kan spela de låtarna vi vill ha suck.

• Miss Blue

jagskagiftamig - har du ingen bild?

Vi kan inte heller skriva ut våra vigselprogram än, har inte träffat vare sig prästen eller kantorn än...
    Men jag har förberett så det går lätt att ändra om det skulle vara något, annars är de klara.

• AnnaochHenrik

Vi skippar vigselprogram! Har funderat fram och tillbaka, men till slut bestämde vi oss för att det är skönt med en sak mindre att fixa med... Skönt!

Fick bilderna från secret box-fotograferingen idag (eller, jag fick se bilderna, sen ska jag välja ut vilka som ska ingå i albumet). Jösses, vilken självförtroendekick det var, det var skitsnygga bilder! Svårt att välja vilka som ska vara med i albumet bara...

• Miss Blue

Vad kul!
    Jag är för feg för att göra nåt sånt...
    Får man fråga vad det kostade?

AnnaochHenrik skrev 2008-07-22 11:43:29 följande:
    Vi skippar vigselprogram! Har funderat fram och tillbaka, men till slut bestämde vi oss för att det är skönt med en sak mindre att fixa med... Skönt!Fick bilderna från secret box-fotograferingen idag (eller, jag fick se bilderna, sen ska jag välja ut vilka som ska ingå i albumet). Jösses, vilken självförtroendekick det var, det var skitsnygga bilder! Svårt att välja vilka som ska vara med i albumet bara...
Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D