• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • nicolina2008

Vi åker Rolls-Royce Silver Cloud 1960 (en vit).

• Miss Blue

Ska väl tillägga att vi lånar bilen gratis!

LLJÖ skrev 2008-07-25 11:33:28 följande:
    Vi valde att inte lägga några pengar på transporten mellan kyrka och fest. Ingen av oss är särskilt intresserad av bilar och sånt så en kompis till oss skjutsar oss i sin gröna jaguar (passar vårt färgtema) från kyrkan. När alla väl är på plats ute på gården (mina föräldrars) där festen ska vara kommer vi att bli inkörda på gårdsplanen i skopan på pappas traktor. Den ska vi klä in i ett stort lakan för att inte bli smutsiga. (Jag är typ uppvuxen i den där skopan så det är en lite kul grej). Från denna skopa ska sedan vårt toast-par dra upplägget för kvällen.
  • Brud 080823

Idag har min klänning kommit! tror ni att det var rätt...nej! Jag skulle ha den i ivory med gröna detaljer som följer längs hela ryggen och grön snörning, nu kom den gjord helt i ivory
    Blir både arg och ledsen! Beställde den i April och det har strulat med leverans och nu när den väl kommer så är det fel!
    Beställ aldrig något ifrån Alexia Designe!! Helt oseriöst företag!
    Jag får ta den som den är,de hinner ju inte skicka en ny och jag känner inte att jag varken har tid och lust att flänga runt och leta efter någon annan. Det är ju bara en klänning....typ det viktigaste!!! efter att m2b säger Ja..fast maten är faktiskt lika viktig som klänningen att den är god.

• Brud 080823

Skulle var för jag är inte ett dugg glad!

• AnnaochHenrik

Brud 080823: Fyyy vad trist med klänningen. Är den åtminstone fin i övrigt? Du kanske kan lära dig att tycka om den? Men i såna fall ska du ju kräva en rätt rejäl rabatt av dem, de har ju inte levererat den vara du beställt, och du tvingas gifta dig i en klänning som inte är "din"... Tråkigt när det krånglar!

• AnnaochHenrik

Igår gjorde jag min sista arbetsdag någonsin på ett jobb jag inte direkt avgudar (ska fokusera mig enart på pluggandet till hösten, tar examen till jul). En ljuvlig eftermiddag spenderade jag och sambon med ett par goda vänner med glass, bad och stekande sol på Tylösand, kvällen avnjöts i svärföräldrarnas trädgård med grillat... Och idag ska jag, sambon och syrran till Göteborg och titta på Maiden. Och just det, DET ÄR FYRA VECKOR KVAR TILL BRÖLLOPET IDAG och vädret ska dessutom vara kalas de närmaste dagarna...
    Jag är på ruggigt bra humör med andra ord

• Bröllop 2008

Usch va tråkigt Brud 080823!! Att de inte kan göra rätt!

AnnaochHenrik, va härligt det låter! Jag jobbar i 2½ vecka till sen är vi lediga i 5 veckor!

Visst är vädret helt underbart! Vi ska nu dra iväg till vinterviken för att sola och bada, ska bli sååå skönt!

• Hofsan

Visst är det härligt med vädret! Synd att jag sitter på jobbet nu bara Längtar till stranden. Hoppas det e fint på måndag när jag e ledig.
    Min m2b är får sin svensexa idag, jag undrar vad de gör nu
    Hon skulle visst ha baddräkt på sig när de skulle åka vattenskidor stackarn

• ninnabell

min sambo är på maiden med sina vänner...vi har inte samma musiksmak.....

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D