• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • LLJÖ

Boxerbruden: Skönt att höra att jag inte är den enda som har en hel del pyssel framför mig... Din planering är nog helt normal, snarare är det nog så att vi som hänger här på BT är lite extrema i vår planering och vårt pyssel. Tror ni inte?

Just nu är det mycket annat som tar min tid och uppmärksamhet. Tex ligger vår lgh ute till försäljning, vi ska göra ett försök innan bröllopet och se hur det går, annars avvaktar vi lite. Vi ska ha första visningen imorgon så det är del pyssel med det såklart. Sen blir det pyssel för hela slanten igen!

• Hofsan

Jag har lite strul i min planering. Solisten svarar inte eller ringer inte tillbaka, kantorn vill inte spela den ingångsmusik vi vill ha och så vill han öva med solisten men hon svarar ju inte som sagt och kantorn ska på semester och kommer tillbaka den 17! suck...Klänningen e för liten i ryggen för jag har lagt på mig lite nu med all grilling var o varannan dag så den måste tas ut.
    Ska på provuppsättning i morgon. Ska bli kul.

• C123

puh vad mycket att planera....håller på att ta uppgifter från olika cateringföretag, försöker att hålla budget angående frisör, ska förbeställa taxi hit och dit, festprogrammen ska påbörjas....hjälp det är så mycket! Tur att man har semester!

• LLJÖ

Tjoho! Nu har tärnklänningarna kommit från Alexia. Var lite svettig där ett tag när jag hörde Brud 080823... Men å andra sidan är de inte uthämtade än så jag ska väl inte hurra riktigt än...

• voilen

Oj, vad mycket det är att läsa här när man varit borta 1,5 v I Lysekil var det skönt men man har ju tokmycket kvar att göra å stressigare blir det ju mer det närmar sig. Är dock skönt med ett avbrott i all planering ibland. Veckan avslutades med Kent i Göteborg på fredagen, vilket var en helt fantastiskt bra konsert!

Var iaf allihopa (vi, sonen å våra föräldrar) idag och tog en sista koll på festlokalen. Provade stolsöverdragen och de var för långa i sitsen Beställde tid för nagelfixning idag. Hon hade packat i sin kalender men lyckades klämma in mig på ons 20 aug *puh*.

Har ni bilder ute på era bordsplaceringstavlor?? Behöver inspiration...

• Brud 080823

LLJÖ vad skönt hoppas det är rätt klänningar nu.
    Har provat min idag,den var jätteskrynklig..någar tips hur man får den slät om man inte har en Tobi?
    Sen var det väl lite missar med brodyren och pärlorna men det syns ju inte på håll.
    Så i stora hela så är jag nöjd,kände mig riktigt fin

• nicolina2008

Fick hämta min klänning hos sömerskan igår. dok när jag kom hem märkte jag att en söm hade gått upp så det blir en till sväng till sömerskan.
    Satt med vigselprogrammet igår och vi är fortfarande osäkra på vilken utgångsmusik vi vill ha.
    Och valsen...Vi har knappt övat och inte bestämt vilken låt vi vill ha...vill ha något som passar i skärgån, någon med förslag?

• AnnaochHenrik

Nu har vi kommit hem efter en heldag i Tyskland... Jösses så jobbigt i värmen, men rätt trevligt också...
    Nu står det en himla massa alkohol hemma hos svärföräldrarna i väntan på att vi åker norrut nästa vecka (själva bor vi på fjärde våningen utan hiss och var inte alltför sugna på att släpa upp allt dit, så det var smidigt att ställa det där)...
    Skönt att ha det gjort, en sak mindre att fixa med inför bröllopet!

• jagskallgiftamig

AnnaochHenrik: Bor ni i Östersund? Och har kört hela vägen till Tyskland för att köpa spriten? Kan det verkligen löna sig? Det är ju jättelångt... Jag menar, bensin och båt och allt annat som kostar... Själv bor vi i Helsingborg, så det är ju jättenära...

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D