• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • jagskallgiftamig

Sitter nu och viker 65 favoraskar, fyller dem med 6 st. NON STOP (en i varje färg), och en liten lapp:
    Orange: Våga-hålla-tal-piller
    Brun: Godare-mat-piller
    Grön: Starkare-vin-piller
    Svart: Bättre-danssteg-piller
    Gul: Party-piller
    Röd: Flirt-piller

Och sen snöre runt om asken så att det ser ut som en present. Ett jädrans slit, men fint blir det!

Snart är det onsdag, och då är det BARA 10 DAGAR KVAR!!!

• Bröllop 2008

Ja, tänk att man om 10 dagar heter ett annat efternamn, jag måste börja öva på att skriva namnteckning

• nicolina2008

Tror att vi ror ihop det här utan att stressa sönder oss de sista dagen! Har satt m2b att göra bordsplaceringstavlan och själv ska jag börja vika vigselprogrm idag! Ikväll kommer en kompis över som ska öva vals med oss, måste bestämma vilken låt vi ska ha.

Igår när vi pratade med kantorn, på telefonen, så fick vi reda på att musiken vi valt som igång inte skulle låta bra på orgel. Han spelade några förslag och vi bestämde oss över telefon. Rätt roligt!

• Hofsan

Haha spelade han dem genom telefonen? Vilken blev det? Har inte själv bestämt oss suck.

• nicolina2008

Hofsan:
    Ja, han spelade och vi hade högtalaren på, på telefonen så båda kunde höra. Jättebra! Och lite oväntat. Så nu kommer vi gå in till Gånglåt efter Gåsviken av Anders Andersson, den är från Väddö. Och gå ut till Brudmarsch från Delsbo.

• voilen

Vi har oxå Delsbo ut, jättefin! Kom precis hem från provuppsättning, jag och frissan är helt överens Känns bra... Gruvar mig för att vika vigselprogrammen, kommer ju att ta hela kvällen. Har barnvakt nu så jag ska fortsätta med stolsöverdrag och dukar som ska sys...

• jagskallgiftamig

Ja, kära blivande brudar... Nu börjar verkligen nedräkningen komma till sitt slut!

Känns det som om ni har läget under kontroll?

Själv känns det ok. Har lite kvar, men ändå under kontroll (än så länge!)...

• Hofsan
    jagskallgiftamig skrev 2008-08-13 15:36:58 följande:
    Ja, kära blivande brudar... Nu börjar verkligen nedräkningen komma till sitt slut! Känns det som om ni har läget under kontroll?Själv känns det ok. Har lite kvar, men ändå under kontroll (än så länge!)...
    Jag håller på att skriva en lista till mina föräldrar vad de ska göra när vi åker bort efter bröllopet. Typ lämna frockcoaten, min underkjol, mata fiskarna, vattna blommor
    Ska snart köra till brorsan(toastmastern) och lämna pengar så han kan betala solisten mm.
    Jag vill skriva ut vigsleprogrammen men får itne tag på kantorn då hen e på semester.
  • LLJÖ

En hel del kvar att göra här. Men nästan allt är färdigplanerat, nu är det bara att genomföra allt. Ska bli skönt att få semester på fredag, då kan man verkligen börja fokusera!

• Hofsan

Haha fick tag i kantorn nu. Han e ju helt körd! Han verkar ju inte kunna spela nånting jag föreslår. Canon in D visste han inte ens vilken det var och den e ju supervanlig!!

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D