• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • Hofsan
    Boxerbruden skrev 2008-08-18 12:45:07 följande:
    Vad kommer ni ha för in- respektive utgångslåt?In trampar jag fortfarande på: antingen den som man oftast har här i Sverige eller den som är mer vanlig i england och USA. Ut funderar vi på Ronja Rövardotter, Forest Song. Vår kantor skulle kolla upp den till i morgon.
    Vi har äntligen bestämt oss för Bröllopsdagen av Åsa Jinder in och Änglagård ut(igentligen vill ejag ha Forest gump theme in på piano men kantorn ville helst inte spela den
  • Hofsan

Idag har vi träffat prästen i kyrkan och gått igenom ordningen osv. Pratat med kantorn har jag också gjort och solisten har fortfarande inte ringt honom som hon lovade(jag får spel!) Hon svarar inte när jag ringer. Vad göra suck?
    Nu ska vi köra och se om vi hittar något fint ställe att ta porträttfotona vid.
    Festprogrammen sydde jag färdigt igår(eller mamma rättare sagt för jag kan knappt trä en symaskin och det tog 100 år för mig att sy 2 st hehe)
    Ska skriva ut vigselprogrammen idag(jag får ju hoppas att solisten hör av sig)

• Bröllop 2008

Festhäfterna, vigselhäfterna är klara rispåsarna är också klara, det känns som att man har allt under kontroll, hoppas man känner så på fredag också!
    Vi tänkte ringa till alla idag och dubbelkolla alla bokningar, att bussar kommer till gästerna, limosuien till oss mm mm
    På torsdag ska vi lämna allt till lokalen så ordnar de med dukning och allt. Snart är vi fruar!!

• Sajja09

*hoppar exalterat* Får jag vara med??

• a wife to be

Nu har jag hämtat min klänning, den sitter jätte bra,FÖRUTOM att det hänger över lite därbak vid sidorna, har så mkt hud där efter 2 graviditeter + att jag har gått ner 15 kg. Tråkigt men det gick inte att sy så att det kunde döljas. Funderar på att kanske köpa sådan tejp och tejpa ner skiten Hr någon provat det? eller ska jag bara strunta i det?

• cesseny

Ja, nu börjar det närma sig...

På mitt veckoschema står:
    Tisdag, färdigställa bordsplaceringstavlan
    Onsdag, provsminkning och hårkonsultation
    Tosdag, inahandling av all mat, dryck etc
    Fredag, laga mat, duka, rigga musikanläggning

• cesseny

Usch, kikade precis på smhis sida, och det verkar som om lördagen för med sig sol/moln och skurar med 13 grader... men det kan ju hinna ändra sig. Måste dock försöka inhandla ett hyffsat trevligt paraply... Suck

• Hofsan
    cesseny skrev 2008-08-19 07:29:02 följande:
    Usch, kikade precis på smhis sida, och det verkar som om lördagen för med sig sol/moln och skurar med 13 grader... men det kan ju hinna ändra sig. Måste dock försöka inhandla ett hyffsat trevligt paraply... Suck
    Var bor du? Kollade också på smhi precis och en stor sol över Skåne! (men det ändrar sig säkert för jag har alltid otur)
  • a wife to be

Bara det inte regnar så får det vara hur mkt moln som helst.

Vill inte att klänningen ska bli smutsig innan man ens hunnit in i kyrkan!

• Boxerbruden

Regn ska ju ge lycka och rikedom eller?

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D