• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • a wife to be

Äntligen inne! Vår dator har varit sönder så jag har inte varit härinne sedan vårt bröllop.

Vilken underbar dag det blev.
    Var hos frissan 8.30 klar ca. 11.45, därefter åkte vi hem till tärnan för att äta lunch, bli sminkad och klä mig. Det var ju meningen att vi skulle åka till kyrkan och ta foto ute men det regnande ju HELA tiden så vi åkte till Boklunden och fotade. Därefter åkte vill till kyrkan (församlings hemmet) där vi väntade på att kl skulle blli 15.00. När jag gick ner för trappan på församlingshemmet så kände jag att jag fastnade med klacken i ngt och höll verkligen på att lägga mig raklång på marken, det var ett järngaller som man torkar av skorna på. Gud vad jag skrattade, det hade varit snyggt om jag lagt mig i skiten 5 min innan vigsel

Allt gick bra i kyrkan, kändes som om det var över på 5 min!

Limon skulle hämta oss kl. 16.00. Han hade inte kommit 16.20. När han väl kom körde han inte fram till dörren utan vi fick gå i alla vatten pölarna. Han bad om ursäkt att han kommit försent, när vi satt oss i bilen sa han att - jag måste köra och tanka- ! VA sa jag, kunde knappt hålla mig för skratt vad händer härnäst tänkte jag. " jag kan inte köra så fort för vindrutetorkarna har lagt av" sa han sedan. hahahaha.......jag frågade om fläkten inte heller funkade för det var så dimmigt i bilen, då vevar han ner rutan så att det regnar in på mig. Nu skrattade jag så jag fick ont i magen

Nåväl vi kom till Boklunden och vi hade en jätte trevlig middag med tal och filmvisning.

Vi tog taxi till hotellet, somnade vid 04.00. PÅ morgonen åt vi frukost i sängen, mysigt!

Allt som Allt var det en fantastisk dag.

Nu är jag Fru Drakhammar!!

• a wife to be

Nu finns det bilder i mitt galleri Vi hade ju planerat att ta foto ute i det gröna vid kyrkan, men pga allt regn så fick det bli en nödlösning på en veranda med uppsatt bakgrund, denna ska sedan redigeras, så ha överseende med att bilderna inte är helt hundra ännu.

Håll till godo.

• Skogsblomman

Vilken underbar dag det blev! Allt blev helt perfekt.
    Har inte fått så mycket bilder än men har iallafall lagt ut en i mitt galleri.
    /Fru Nilsson

• Hofsan

Hej! Har kommit henm från vår underbara resa nu.
    Hade ett superlyckat bröllop trots regn hela dagen(jag var väldigt dyster på morgonen men mina tärnor muintrade upp mig bra och efter sminkningen och håret och lite champange så var man på topphumör)
    Fotona fick vi improvisera lite så vi började att ta några hemma med följd av hustak o annat i vägen men jag blev supernöjd ändå.

Har lyckats att få en del av bilderna av fotografen som jag lagt upp här:
    (klicka på bilderna för att komma till nästa bild)

www.facebook.com/photo.php&id=626088505#pid=912920

• Miss Blue

Alla är så fiiina!!!!!
    Tänk nu står vi här som fruar!!!!!
    Stort lycka till med era äktenskap och stor kram!!!
    Från en lycklig Fru F

• LLJÖ

Hej alla! Jag har inte tittat in här sedan en vecka innan bröllopet, sen blev det lite mycket att göra... Kom hem sent i natt från en mycket behövlig och mysig resa till Italien. Vår dag blev helt fantastisk! Inte en droppe regn på hela dagen utan sol (som vi inte hade sett på en månad). Bilder kommer inom kort, har inte riktigt hunnit landa än (eller sett bilderna själv). Återkommer som sagt med bilder. Ni andra ser jättelyckliga ut!

• nicolina2008

Hallå alla fruar! Hur känns det så här några veckor senare?? Vi fick ca 400 bilder från vår toastmaster igår. Superroligt att titta tillbaka och få minnas. De filmade även vigseln och alla tal mm. men den har vi inte fått ännu. Längtar!

• Hofsan
    nicolina2008 skrev 2008-09-08 15:13:55 följande:
    Hallå alla fruar! Hur känns det så här några veckor senare?? Vi fick ca 400 bilder från vår toastmaster igår. Superroligt att titta tillbaka och få minnas. De filmade även vigseln och alla tal mm. men den har vi inte fått ännu. Längtar!
    Känns toppen(skulle kunna vara på Mallis 2 veckor till hehe)Vi är lite nykära igen och en morgon hade han bakat scones!? haha han har aldrig bakat något p dessa 8 åren jag kännt honom!
    Har sett vår bröllopsfilm 3 gånger redan och gått igenom alla 860 kort
    Det e super med film, helt annat än foto. Jag bölade flera gånger om!
  • Miss Blue

Jag är fortfarande i ett lyckorus, när jag tittar på våra bilder kommer jag på mig själv att sitta och le
    Det var verkligen den bästa och lyckligaste dagen i mitt liv!

Vi har vigseln filmad men inte tal och sånt. Hade varit roligt för det var många bra och fina tal, en hel del överraskningar och spex men dem kommer vi minnas utan att ha en film

Vi har inte fått alla bilder än, men vi är nog uppe i ca 700 bilder nu!!!!!! Så folk var riktigt flitiga med sina kameror..
    Idag ska jag och hämta fotografens bilder, spännande!!!

• Miss Blue

Bilderna var superfina! Är så himla nöjd
    Har scannat in några och lagt in i mitt galleri (tyvärr blir inte bildkvaliteten den bästa....men men
    Originalbilderna är fiiina iaf
    Kram på er!

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D