• Carma07

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Godmorgon

Idag känns det som om det är lite mindre varmt iaf. Hoppas på att få lite ork och greja hemma.

Frujj: Får också "brinnande" fötter nu i värmen. Jag brukar ta en handduk och vrida ur i kallt vatten och linda in fötterna med. Håller naturligtvis inte hela natten, men lindrar en hel del för mig om det är svårt att somna för det.

Härligt det måste vara att vara ute med båten i värmen. Få lite fläkt iaf.

Nu ska jag käka lite frukost.

• Carma07

Halloj

Usch, så trött och yr idag. Håller på att hälla i mig vatten utifall det beror på det. Hade velat vara lite pigg idag och fått lite saker gjorda. Men, men...

Tezz: Krya på dig och hoppas att det inte bryter ut något mer. Åk hem och drick whiskey ikväll. Det och sömn brukar vara bästa medicin.

Tack för alla kommentererna på korten. Jag är jättenöjd med dem. Ska framföra kommentarerna till kusinvitamin också.

Ab: Kul att ni var på fika igår. Hoppas de få bären ni fick med er kommer väl till nytta.

Funderar på att plocka av resten av vinbären idag när det är lite bättre väder.

• Carma07

God middag

Likblek Carma vinkar tillbaka!! Välkommen hem igen Linum. Hoppas att resan har varit bra.

Vi är jättenöjda och glada för bilderna. Ska hämta dem på papperskopior idag. Har även framfört all positiv respons på bilderna till kusinvitamin. Hon blev väldigt glad över det.

Tezz: Tänk så här... det är "äckliga" 34 grader på vår termometer igen så var glad att du får vara inne hela dagen. Men jag hoppas vädret håller i sig till helgen för vi har planerat en liten utflykt till Smögen.

• Carma07

Hej hej

Idag funderar jag på att ge mig ut i trädgården och utnyttja solen lite granna fastän det är varmt. Man vet ju inte när den kommer tillbaka sedan.

Nides: Hoppas du har det bra i värmen och på semestern. Om du nu fortfarande har semester förståss. Den här bullmamman mår bra förutom att jag är riktigt trött på magen just nu och orkar absolut ingenting. Längtar tills jag kan röra mig igen.

Tezz: Vad jag kunde se på smhi:s hemsida så skulle det regna först på söndag, men att det är mulet imorgon.

• Carma07

Ab: Låter som några härliga dagar. Blir det någon bröllopsträff hos dig nästa vecka? Blev det något bestämt?

• Carma07

Idag har jag varit trött och sovit mest hela dagen. Vaknade upp alldeles svettig och slängde mig i duschen. Till slut så hittade jag en svalkig plats på altanen där jag har slumrat gott.

Frujj: Måste erkänna att jag också längtar efter lite svalare väder nästa vecka. Jobbigt med bebisen. Men har du tur så hinner bebisen kanske vända på sig medans ni är på semester. Hoppas ni får det bra och kul på Gotland och att vädret inte blir allt för kasst.

• Carma07

Tjing i tråden

Äntligen lite svalare väder, men det här är lite att ta i. Mysigt så länge man inte måste gå ut.

Linum: Läste i din blogg att livet visar sig inte från den bästa sidan just nu. När var det som du skulle få en operation?

Bauti: Tack så mycket!! Är själv väldigt nöjd med just den bilden. Vilken kul idé med att turas om att överraska.

Vill jättegärna träffas och fika,men allt beror på dagsformen. Ena dagen är jag lite pigg och nästa är jag supertrött.

• Carma07

Halloj

Jättetrött och seg idag. Hade egentligen tänkt att komma upp och igång på dagarna, men kom fram till att jag ska passa på att sova medans jag kan göra det.

Linum: Skönt att äntligen få ordentlig hjälp. Hoppas du får operationen snabbt.

Bauti: Kul att ha dig tillbaka på tråden. Vilket mardrömsbröllop. Usch, tur man inte hade ett sådant.

• Carma07

Nides: Inga bebisar ännu.

Tezz: Står i mailen.

• Carma07

Nides: Jasså, vilken dag hade du gissat på? Men du kan fortfarande få rätt på pojke eller flicka.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2