Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Halloj
Låter som ni har haft det trevligt i helgen. Här har också varit lungt.
Linum: Är det redan dags att sälja moppen?
Tyvärr ingen bebis ännu. *suck* Var inte riktigt beredd på att den sista väntan skulle vara så otroligt jobbig. Både fysiskt och mentalt. Idag känner jag mig bara nere och gråter. Vilket jag har haft lätt för sista månaden ändå för ingenting. Tror att jag känner mig ledsen över att vi inte kan fira vår bröllopsdag som jag har planerat eftersom bebisen fattas för det. Nu får vi bara hoppas att den inte kommer imorgon så får vi hitta på något annat istället.
Förra veckan och till häromdagen var jag fullt mentalt peppad för förlossning, men känner att jag tappar allt det nu. Och jag som tycker att epiduralen verkar så himla läskig och vill helst klara mig utan den om det går. Men ska jag ha en chans till det så tror jag att jag behöver vara fullt mentalt laddad. Inte för det, man lär väl kastas in i det när det väl sätter igång.
Idag tror jag att jag ska städa sovrummet så gott jag orkar. Egentligen hade jag velat kolla på nya gardiner och blommor till rummet, men det får vänta.
Imorgon ska jag iväg till barnmorskan. Sa till henne sist att jag hoppades att jag inte behövde träffa henne mer, men nu hoppas jag ju på det ändå.
Ha en bra söndag!!