• Carma07

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Tjingeling.

Har varit på besiktning idag igen. Det fungerade bra att gå dit med henne och lillsessan låg och jollrade med bvc-tanten.

Nibla: Har studerat lite drömtydning för länge sedan, men dina drömmar klarar jag inte av.

Bauti: Trist att han inte kunde köpa lägenheten. Känner tyvärr ingen som är intresserad.

Linum: Hur länge till är du sjukskriven?

• Carma07

Linum: Är oftast hemma hela dagarna om du har tråkigt. Är en liten bit att åka förståss.

Tezz: Kul att se dig svepa förbi här. Usch, så trist med magsjuka. Inte roligt alls, man blir verkligen dålig av det.

Linum: Snygg inbjudan. Funderade precis på hur vi skulle göra med den träffen. Det låter kul. Ska se om jag kan hitta något att spöka ut lillsessan med.

• Carma07

Frujj: Usch, vilken dag. Men du har iaf tur med vädret.

• Carma07

Tezz: *fnissar också åt din felstavning* Japp, en hel måndag är hon. Och snart en hel tisdag.

Hur mycket utklädd ska man vara på festen?

• Carma07

Linum: Har inte provat att åka buss med lillsessan ännu. Funderar på att prova en kortare tur till grannförorten först. Men kanske jag är modig och kan hänga med. Jag lyssnar efter ert hojtande.

• Carma07

Halloj

Idag försöker jag ha en sovdag när lillsessan sover. Är så trött.

Bauti: En del intressanta karriärer du fick. Du och jag som datatekniker. Det skulle vara något.

Ab: Vad skönt att du fick din plånbok tillbaka.

Tezz: Jag är så nyfiken på hur det går med erat hus. Blir detr någon uppdatering snart? *väntar med spänning*

• Carma07

Nibla: Så härligt det låter. Ska snart äntligen ge mig ut jag också. Tyvärr klarar jag fortfarande inte så jättemycket mer än en halvtimme, men det får duga så länge. Funderar på att prova åka buss imorgon till torget och se hur det funkar.

• Carma07

Nibla: Hör av mig om det funkar att jag kommer iväg.

Linum: Hänger med på fika om jag känner att det funkar. Bestämmer det den dagen. Men vill hemskt gärna träffa er.

• Carma07

Godmorgon

Idag försov vi oss men lillsessan såg till att maken kom i tid till jobbet. Vi har haft en lugn morgon och nu har jag badat henne och låter hon ligga och luftas nu.

Nibla: Det låter som en underbar helg vid torpet. Då blir det ingen fika för oss idag iaf. Åker jag till ditt torg så blir det i eftermiddag.

Ang fika kan jag vilken dag som helst.

• Carma07

Frujj: Jobbigt med feber och grejer. Krya på dig.

Spännande med ny pysselaffär. Du vet inte vad dem heter? Om de kanske har någon hemsida? *nyfiken*

• Carma07

Hallojsan

Äntligen lite tid för er. Underbart väder idag och ska snart försöka mig på en promenad. Helgen har varit lugn och bra. I lördags hade vi vårat värdpar på besök (eller rättare sagt Lillsessan). Deras 4-åriga dotter älskar bebisar och ville sitta i soffan och hålla henne hela tiden. hon var jätteduktig på det.

I går fick jag sovmorgon. Lämnade över en mätt, torr och pigg dotter till maken klockan sex på morgonen. Sedan kom han in och väckte mig när hon var hungrig. jag ammade i sängen och sedan fick maken tillbaka henne och jag kunde sova vidare. Klockan tolv tvingade jag mig att vakna för att inte ela dagen skulle försvinna. Men vad skönt det var att få sova.

• Carma07

När jag fastnar i amningsfåtöljen brukar jag kolla på Smallville, Ophra, Ellens show, Ellen, Desperate Housewife (repris), Vänner, One Tree Hill, AFV, Las Vegas. Eller så har jag en korsordstidning och nu även en stor kasse med "Vi föräldrar" som jag fått. Mestadels brukar jag somna dock. Skönt, men brukar få lite ont i nacken.

• Carma07

Tezz: Ingen rolig vecka du hade. Hoppas du mår bättre och att denna veckan blir bättre.

Frujj: Skönt att det ordnade sig med "Arla"

Ab: Som vanligt är jag förundrad över hur mycket trevliga saker du hinner med på helgerna. Din helg lät väldigt mysig.

• Carma07

Tezz: Ska fråga maken när han kommer hem. (Om jag kommer ihåg) han tipsade svägerskan om ett ställe i somras när hon behövde laga sin kamera.

• Carma07

Tezz: Ja, man blir trött. Men jag har fördelen att jag får sova hyfsat på nätterna. Som husägare finns det mycket andra saker att lägga pengarna på än en ny kamera.

Bauti: Vad har du för planer tills på lördag då? Kura ner sig under en filt och bara vara? Ha det så kul på kursen.

• Carma07

Tezz: Canon center vid Krokslätts fabriker. Där svägerskan lagade sin kamera alltså. Och som du förstår hade hon en Canon då.

Imorgon är en fullbokad dag. På morgonen åker vi till Borås för att återigen försöka fullborda hörseltestet. Hoppas verkligen att det fungerar denna gången. Känns lite trist att åka hela vägen dit för ett test som tar fem minuter.

På eftermiddagen blir det först ett besök hos bvc och därefter ett besök hos bm. Misstänker att ett av stygnen har släppt så hon ska ta en snabb koll på det.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2