Hej i hettan
Sitter framför fläkten och flåsar lite. Jösses vad varmt det är. Nästan sån där tryckande värme, skulle vara skönt med en åskskur!! Nä ska inte klaga men i det här tillståndet är det lite väääääääääl hett
Tezz: Jag hade kvar en hel del kläder från förra gången då W låg i magen. Fick oxå låna en del av en kompis. Hittade några byxor på HM oxå men nu är det kjol och linne som gäller.. Annars finns det Mums och LovelyMama (den i Avenygallerian) som Nibla nämnde, sen finns det oxå en affär på Linnégatan. Sen finns det ju määääääääängder med mammaaffärer på nätet, tex www.4mom.se Där har jag handlat nåt o jag tyckte det var bra
Båtturen igår var trevlig. Behövde komma ut efter värsta psykbrytet här på förmiddagen, känner mig fortfarande slö slapp och likgiltlig. Vet inte om det är en kombination av värme och hormoner men stackars N fick försöka dra ur mig vad det var och jag som knappt visste själva. Var bara i behov av att böla och deppa.
Var hos min BM igår och fick kika på bebisen med UL, osäkert om den ligger med huvud eller rumpa först men UL visade ett huvud neråt. Men sen på kvällen så låg den på tvären så här är det en som har gott om plats att vända sig både hit och dit.
Ha det gött!!