• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Carma: tyvärr tror jag inte att det är så, utan bara att han inte har tid att tänka på det. Han har för mycket med sitt jobb hela tiden. Han är som i en bubbla med jobbet.. man når inte alltid fram. Iförrgårkväll ringde nån kl 22.30 från jobber för att de "måste få prata med honom" (jag svarade för han stod i duschen) och imorse ringde nån kl 6.10!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men hallå....
    Dessutom sover jag jättedåligt på nätterna just nu, vaknar varje gång jag vänder mig av att det gör så gräsligt ont + att jag tjoar aaaaaaaaaaaaaj. Hmm inte så bra för humöret kan jag tänka mig.

• Frujj

Anmäler till HSAN
    hmm nä jag vet inte men kan kolla upp

• Frujj

Linum: Ring o fråga!
    Om du har frågor om vårdgarantin ska du vända dig till din läkare eller mottagning. Om du har allmänna frågor, kan du också ringa Vårdslussen, tel 020-44 55 55.

• Frujj

Trevlig helt till er oxå!

Har just satt på fläkten som står på golvet och sitter här och njuuuuter i vinden *gött*

Kram på er!

• Frujj

Ab: ska ni hångla på balkongen?? Då har era grannar en stunds underhållning....

.

• Frujj

Höhö kanske är en bra humöruppiggare....
    *fniss* kanske ska föreslå även här hemma. Om inte annat så är det svalt och skönt och fläktar lite där.. hehe

• Frujj

Ab: Är det eran 6årsdag eller är det något barn som fyller 6 år?

• Frujj

Vad gott!
    Jag jobbar inte på måndag, bara mina hemmaprojekt som jag gör för du-vet-vet (vår gemensamma bekanta)

Ska vara på Lilla bommen 14.30 hos "doktorn-denna där"
    O så har jag ju alla mina barn hemma, men vad tänkte du på för båt?

• Frujj

mm låter som en trevlig idé!
    Funkar det även om Wilda W och glada E är med??
    Fast måste kolla lite om det där med "doktorn-denna-där" Behöver ev fixa barnvakt tills dess.. kan ju inte ha med Wilda W där inne.. (höhö) men vi kan väl höras om det på måndag?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2