• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Abbe: Maxi Sisjön (421). Säkert 20 cm lång och vägde bara 100 g.

Idag ska vi gå och se Arn på vip-salongen på Bergakungen.

Kan meddela att vi gissat fel på både frujjs och carmas bebis. Bara niblas kvar...

• Linum

*viftar med ögonfransarna*

Nibla: Du vet vad ditt uppdrag är... Kläm ut bebis 4/9 - inte en dag efter det. This message will selfdestroy in 5 seconds.

ffffffshschschschschschsch

Bam bam ba ba bam bam ba ba

Scones ÄR gott till söndagsfrukost!

• Linum

Nibla: Är du kvar eller har det hänt något mer?

Godmorgon på er andra också...

• Linum

Låter jobbigt att ha värkar i tre dagar till, så du får väl tillåtelse att kläcka när du vill

Igår såg vi på Arn. Bra film. När vi ko hem kollade vi på en film till: 3.10 to Yuma. Kass är nog det närmsta en recension den filmen kommer att få... Så himla seg och tråkig. En western ska det vara fart i, inte en kamp i dialogerna...

• Linum

Nibla: Åh, vad spännande... Lycka till med bebisframmanandet

• Linum

Bauti: tack, fast 6 oktober är ju inte idag...

Pratade med carma förut. Det går bättre och bättre för N. Inte så mycket krångel kvar nu. Carma och J mår också bra.

Vi skulle ha picknick förut men när vi kommit en bit i bilen började det att regna, så vi picknickade på vardagsrumsmattan istället. Goda mackor, tända ljus och Michael Bolton på Ipoden... Mmmmm.

• Linum

Anyone här?

Jag har precis vaknat...

Nibla: Bebis, hund eller alien?

• Linum

Det var hemskt vad jag är ensammmen idag då...

Ok. Jag släpper bomben.

På fredag har jag fått tid på Carlanderska! Operation 18 eller 19 september. Jag ser en ände (och en snabb sådan!) på eländet!

• Linum

Tezz: Jag tror att du är ute ur leken om nu inte nibla lyckas pressa tillbaka och föda 14/9... Hon var beräknad till 31/8 enligt listan.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2