Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Frujj: Du kan få låna några veckomatsedlar av oss om du vill. Har kopierat från vänner som har prenumererat under våren. Nu under hösten kör vi varannan vecka så att vi kan låna recept av varandra. Smart va?!
Frujj: Du kan få låna några veckomatsedlar av oss om du vill. Har kopierat från vänner som har prenumererat under våren. Nu under hösten kör vi varannan vecka så att vi kan låna recept av varandra. Smart va?!
*vinkar till nibla* Kul att du är här, morsan
Om drygt 1 vecka är vi snittade båda två (även om mitt snitt blir betydligt mindre...).
Nej, jag tror inte att de känner varandra.
Bååring
Tezz: Hon har ju helt rätt, logopedissan! Fast det visste jag redan innan... Du har en utmärkt telefonröst och utför säkerligen ditt jobb med bravur.
Det är väldigt lugnt i den här tråden. Jag jobbar och står i, fast snart är det lunch och "Providence"
Nibla: Du får gossa extra mycket med Leffe så att han känner sig "överälskad" igen. Lite god mat och goss på magen blidkar alla katter
Abbe: Jag har inte använt msn på 10 år, så då är jag i gott sällskap bland pensionärerna då
Carma: Jag har svårt att tänka mig att man kan friskriva en bebis från allt! En benbrott, diabetes, sjukhusbesök utomlands på grund av olycka etc kan man ju knappast friskrivas från. Stå på er!
Här kommer en rolig sak från en helt annan tråd:
Om Konditori Wasa i örebro:
"Beställde tårtor till min sons 1 års dag. Jag bad speciellt om Ingen marsipan, inga nötter. För det första så fick vi vänta i 20 - 30 min, för dem var inte klara när vi kom, fast dem lovat att vara punktliga för vi ahde bråttom. Ena tårtan var det marsipan i o klädd med flagad mandel, den andra tårtan var med klädd i flagad mandel. Kunde inte se tårtorna förns vi kom hem till kalaset för dem hade snörat in kartongen. Och man litar ju på att man får det man beställt. Men tji fick vi. Aja, det gick ju bra iaf. Tackar bara gud för att det var synliga nötter på, så att personen som var nötallergiker helt enkelt kunde avstå från tårtan och inte behöva dö för att det var inbakat och inte syntes..."
Undrar om hon vet att mandel inte är en nöt... *fnissar*
Nej, jag tror att jag låter bli...