• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

God morgon på er!

Vi var på promenad i Botaniska igår. Vilka dahlior de hade! Helt fantastiskt! Fast jag är väl lagom knäpp nu också som uppskattar livet som om jag vore påtänd...

Så SATC (filmen igår)... Den var ju jättebra! Det måste ju bara komma en till. Kändes nästan så.

Det ligger ett foto på mitt ärr på bloggen. Var bara tvungen att be M fota igår när vi bytte plåsterlapp...

• Linum

Oscar är fint! Sverker är ganska vanskligt på engelska... Jan-Åke heter min pappa så säg inget dumt nu

Nu har jag varit på vårdcentralen och bytt mitt bandage. M bytte ju det igår, men det blev lite luftbubblor under så jag tog det säkra före det osäkra.

Har varit och köpt mig en Allers (=bästa korsorden i branschen, Nibla vet), så nu ska jag ägna resten av dagen åt ett svårt kryss.

• Linum

Bauti: Vad kul att det går bra! Tyvärr inte intresserad av lägenheten. Du måste kolla bilden på mitt ärr på bloggen Mmmmmm...

Idag ska jag nog ta mig in till stan och köpa några böcker. Börjar bli lite tomt på nya titlar i bokhyllan.

• Linum

Red.anm: Gösta väger knappt 4 kg och är inte så duktig på att just forcera dörrar. Han öppnar dem genom att hänga sig på handtaget. Det farligaste den katten gör är att han lägger sig i knät på en och kurrar tills man smälter.

Nibla: Sök hjälp!

• Linum

Linum är hemma i minst 2 veckor. Har redan tråkigt... Någon som vill leka någon dag?!

• Linum

Abbe: NEJ! Plånbok tappad icke gott... Jag gjorde det en gång och blev så skärrad att det enda jag kom ihåg att spärra var... bibliotekskortet

• Linum

Frujj: Jag är sugen på fika/lunch/whatever! Bara hojta till. Har liksom inget annat för mig jag...

• Linum

Bra! Då tar vi lunch först och sedan sitter vi kvar så länge att vi blir fikasugna också

Carma: Jag får inte köra bil än och kan heller inte sitta för länge i buss/bil/tåg, så in till stan kan jag ta mig. Du kan väl följa med och fika?!

• Linum

Nibla: Nu har du... Jag skickade till fel person på min digra adresslista...

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2