• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Vet inte riktigt hur elektriker och stålarbetare passar in bland allt det andra som är logiskt och ledande...

• Linum

Gött, Abbe! Ett litet leende med posten mao

• Linum

Tezz: Tack själv! Kul att jag glömde ge dig pengarna i alla fall... Maila mig ditt kontonummer

Ärret höll, men det kliar som saaaatan.

Frujj: Dahls var ett bar ställe för barnvagnar. Eller hur? Då tar vi där nästa vecka tycker jag.

• Linum

Har varit ute och tagit en promenad runt Delsjö golfbana. Det var första gången sedan 8 april. Det var nämligen det allra sista jag gjorde den dagen...

Abbe: Har du ätit på Zazzis restaurant i Partille - La Stazione?

• Linum

Nu har jag bokat bord på Zassi på lördag. Vi har ju 3 födelsedagsbarn i vår familj på en vecka, så det blir till att fira allihop samtidigt.

• Linum

Låter härligt, Nibla! Det är helt underbart ute idag. Ska nog ut och ta promenad nr. 2 för dagen.

• Linum

Carma och Nibla: Ni ska väl fika/luncha på stan nästa vecka? Frujj har redan kollat på stället med extra stor barnvagnsplats Dahls på Hamngatan (Nordstan).

• Linum

Black & scary, Tezz... Om du tycker att du är det i svarta byxor och svart skjorta, so är det fine med mig *pussar på tezz*

• Linum

Nibla: Vi har inte riktigt bestämt, men jag kan ju vilken dag som helst utom torsdag eftermiddag. Vi tänkte oss en lunch inne i stan som sedan utökas till en fika när folk har slutat jobba.

Tisdag eller onsdag kanske?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2