Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Vet inte riktigt hur elektriker och stålarbetare passar in bland allt det andra som är logiskt och ledande...
Vet inte riktigt hur elektriker och stålarbetare passar in bland allt det andra som är logiskt och ledande...
Gött, Abbe! Ett litet leende med posten mao
Tezz: Tack själv! Kul att jag glömde ge dig pengarna i alla fall... Maila mig ditt kontonummer
Ärret höll, men det kliar som saaaatan.
Frujj: Dahls var ett bar ställe för barnvagnar. Eller hur? Då tar vi där nästa vecka tycker jag.
Har varit ute och tagit en promenad runt Delsjö golfbana. Det var första gången sedan 8 april. Det var nämligen det allra sista jag gjorde den dagen...
Abbe: Har du ätit på Zazzis restaurant i Partille - La Stazione?
Nu har jag bokat bord på Zassi på lördag. Vi har ju 3 födelsedagsbarn i vår familj på en vecka, så det blir till att fira allihop samtidigt.
Jag paxar en riktig säng redan nu...
Låter härligt, Nibla! Det är helt underbart ute idag. Ska nog ut och ta promenad nr. 2 för dagen.
Carma och Nibla: Ni ska väl fika/luncha på stan nästa vecka? Frujj har redan kollat på stället med extra stor barnvagnsplats Dahls på Hamngatan (Nordstan).
Black & scary, Tezz... Om du tycker att du är det i svarta byxor och svart skjorta, so är det fine med mig *pussar på tezz*
Nibla: Vi har inte riktigt bestämt, men jag kan ju vilken dag som helst utom torsdag eftermiddag. Vi tänkte oss en lunch inne i stan som sedan utökas till en fika när folk har slutat jobba.
Tisdag eller onsdag kanske?