Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Jag är inte riktigt med på detta med att man MÅSTE gifta sig ett speciellt datum... Varför inte kolla när som är bäst att gifta sig istället?..
Jag är inte riktigt med på detta med att man MÅSTE gifta sig ett speciellt datum... Varför inte kolla när som är bäst att gifta sig istället?..
Precis!
Frujj: Har du hittat rätt i namndjungeln?
Hur kan kanal 5 bara med att visa "Kristallen" istället för CSI NY?!! *muttrar*
Igår fick vi vår första leverans från Middagsfrid. Det är skönt att veta vad man ska äta resten av veckan. Goda recept och kravmärkta råvaror! Fast idag är det gryta med gul curry... me not likie...
Blir det någon fika idag?
HALLÅÅÅÅ
*ställer mig på balkongen och hojtar*
*springer in igen eftersom jag glömde att ta på mig kläderna efter duschen*
*springer ut igen och streakar*
*visslar och spretar lite med tårna*
Jag har fått operationstid, så jag har det jättebra!!! Läs bloggen för mer info.
Carma: Går allt bra med lilltjejen? Har hon börjat jaga killar än? Det är bra att träna på att amma framför datorn, för det innebär ju att du kan vara med här!
Middagsfrid är ett företag som levererar hem mat till dig med en veckomatsedel som är balanserad och väldigt god. Gå in på deras hemsida och kolla: www.middagsfrid.se
Det är så skönt att slippa ägna tid åt att komma på vad man ska äta. Visst kostar det lite extra, men bara att slippa åka och handla är väl värt alla pengara. Passar utmärkt för barnfamiljer.
Uppskärningstid...jo jag tackar! Bra ord
Frujj & Bauti: Ni har mail.