• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Hej och goderafton mina sköna damer
    Vilket liv det har varit här inne idag då! Lite ovanligt att behöva läsa ikapp fem sidor! Men roligt!!
    Jag var hos bm idag och nu hade bebisen lagt sig neråt med huvudet, men ligger helt rörlig, dvs med huvudet helt ovanför bäckenet. M a o kan den svänga runt hej vilt ett tag till om den vill. Kände hur den vände sig igår när jag låg på soffan och glodde på tv. Fick instruktioner att ligga ner och åka in "akut" om vattnet går, för att inte riskera att navelsträngen hamnar i kläm. Fick lite fasor för att tänk om man är på coop o handlar tex så går vattnet, vad gör man då?? Man lägger ju inte sig gärna på golvet rätt upp och ner och tja.. hallå?? nån som kan hjälpa mig?? hihi
    Men ändå lite positivt att bebis för dagen iaf låg med huvudet åt rätt håll. Tänk om hon/han kunde stanna där oxå. Inte i magen då alltså utan med huvudet neråt, för att skjuta sig ut.
    *nynnar på tomtevisor*

• Frujj

Bauti: Hahaha jag ska nog börja handla på Ica Maxi i din närhet istället så ska jag ropa efter dig/linum när jag ligger där mellan mjölkhyllorna.. hahahaha

• Frujj

Undra om affären bjuder på en Pucko medan man väntar på hjälpen... hihihi

• Frujj

Hehe kan meddela att W är väl införstådd med dessa bananer, så han brukar ropa "äta baaaan" redan när man sätter honom i kundvagnen och kör in i affären. Sen sitterhan och ropar det tills man kommer till fruktavdelningen.. sen slinker det lätt ner två bananas

• Frujj

Nu till nåt helt annat, ni som gjort fotoböcker (ifolor??) var ni nöjda?

• Frujj

Vad bra. ska göra en fotobok och vet inte om jag ska bry mig om att gå in o jämföra alla möjliga olika ställen eller bara välja Ifolor direkt. Tidsbrist som alltid...

• Frujj

Halloj
    Har varit på Frölunda torg och shoppat, så nu är jag helt slut. En kompis skulle komma o hälsa på i eftermiddag men lite turligt nog flyttade vi fram det. Skönt... ska slappa. Och åka till leksaksaffären sen när maken kommer hem, lille W fyller 2 år imorgon!!

Idag är jag arg på västtrafik, dottern skulle åka bussen själv imorse och trots att både hon och en annan hade "plingat" vid rätt hållplats så kör busschaufförsidioten bara förbi, då är det en kille som säger till att "det är två tjejer som vill av" men han skiter i det och kör bara vidare och så får E gå av vid nästa hållplats, grrr!!! Så gör man väl inte??!?? Här höll vi på hela kvällen igår och "övade" vilken hållplats hon skulle gå av, vad den innan hette och hur hon skulle gå från hållplatsen till skolan (i ett för henne helt okänt område) och då stannar inte gubben bussen!!
    Jag har stor lust att vara en arg morsa och ringa dem och klaga!! *Grrrr*

• Frujj

*morrar lite till*
    Västtrafik tar enbart emot klagomål via ett formulär på sin hemsida! Fy f-----n va FEEEEGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*morrar ännu mer*

• Frujj

Jag är här men inte vid datorn, håller på att fixa för Ws kalas, han fyller ju två år idag!
    Så ingen stork hitåt idag... *dirigerar om storken till Gråbo*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2