Hej på er
Känner mig oxå som ett utsketet äpple idag, precis som NIbla. Fast här beror det inte på kass nattsömn, fick iallafall sova 2x3 tim mellan amningarna. Men sen.. det var då det började. Lille vilde W har varit hemma från dagis igår och idag pga febern han fick i helgen och imorse var jag så trött att jag låg kvar i sängen när han hade vaknat. Trodde han låg brevid mig men jag sov tydligen djupare än så... när jag väl masade mig upp ur sängen, så hade han fyllt toastolen med dasspapper... kletat snor i ansiktet på lilleboooo, (och mig med, tack kära son) rivit toapappers bitar över hela sovrumsgolvet och tja.. jag var INTE glad. Mitt enda uppdrag idag var att åka ner till torget för att handla fisk och innan jag kom dit så var klockan halv ett!! Och det var en historia i sig att komma ner dit.. först fick jag inte in babybilstolen i bilen för grannen hade parkerat för nära, så jag fick sätta lillemini i baksätet, sen när jag kom fram till torget, fick jag inte ut bilstolen för att jag kom för nära bilen brevid... *morr*
Det är såna här dagar man bara ska stanna inne... under täcket helst.
Om nån är intresserad så är jag lite sugen på att ta mig in till stan nån dag nästa vecka och käka lunch.. nån sjukskriven, föräldraledig eller stan-jobbande som är intresserad?