• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Godkväll
    jag har tydligen fått mjölkstockning. Tack för tipset om amningshjälpen Nibla, tyvärr hade de stängt så jag ringde till den bb-avd där jag låg. Fick lite tips och om det inte är bättre imorgon så verkar det som om jag måste åka dit. Får väl hoppas att det går över fast just nu har jag jätteont och känner mig febrig och konstig. Blä!
    Fast tur ändå i oturen att det är helg så N kan vara hemma och ta hand om vildbattingarna

Ha en skön helg!

• Frujj

Godkväll

Problemet i Arla har gått över. Skönt! Det var inget roligt alls, gör ont som sjutton och inte särskilt spännande att ligga här med feber och ha två små hemma. Men nu är det bra!

Tez: Hoppas att du får en bättre vecka nu än den som var!
    Hoppas jag för min egen del oxå...

Hur blir det på torsdag? Jag åker ev in till stan ganska tidigt (ja inte kl 7 då men lagom till allt öppnar), måste vara tillbaka för dagishämtning kl 14.

Hörs och ses!

• Frujj

Bauti Dahls precis vid Lilla Bommens hållplats

• Frujj

Usch nu börjar det regna - trist
    Fast å andra sidan är det perfekt väder för o baka

• Frujj

Gött! Ja nu kommer det lite sol här oxå.

Åhh jag är så arg på TRE, alltså mobilabbonemanget 3. Bytte till dom för ett tag sen och de har ju sååå bra täckning här i gbg sa dom när jag köpte telefonen. Visst.. men inte här! Just där jag bor finns inget 3G-nät så när jag är hemma kan jag inte skicka mms eller surfa på mobilen (fast det gör jag ju på datorn hemma men ändå...) Har ringt och tjafsat på dom några gånger men inget händer. Ångrar att jag bytte från mitt gamla för det funkade perfekt, stabilt och så.
    Idag när jag startade telefonen så står det "endast nödsamtal" hur jag än gör... ringde kundtjänst och frågade och jo, då håller de på att stänga ner 2G-nätet... M a o kommer min telefon inte fungera överhuvudtaget eftersom det inte finns nåt 3G här.. *vråååååååååååååååååål*
    Typiskt att abbonemanget är bundet till 2010.... undra vad man har för rättigheter att säga upp det i förtid??

*morr*

• Frujj

Tack för tipset Linum! Nu har jag ringt Konsumentvägledn o hon sa att jag skulle läsa avtalet och beroende på vad det står där så kan jag ha rätt att häva avtalet, om det tex står att de ska leverera bla bla o de inte gör det osv. Avtalsbrott mm osv bla bla
    Hmm *läser frenetiskt*

• Frujj

Eller om du står på spårvagnshållplatsen Lilla Bommen med näsan mot Brunnsparken så har du det på din vänstra sida.

Nibla: Här är en till som håller låda på nätterna, jobbigt är det för det är såå mörkt och tyst vid den tiden på natten.. Lite lätt sövande att höra nån snarka oxå (N).... Verkar ha varit magknip här för det var ett himla pruttande emellanåt oxå... (alltså Lilleman, inte jag!! )

• Frujj

Nibla igen: jag har nog aldrig sett så mkt skit på tv som när man ammar.. haha sitter där framför bolibompa, konstiga evighetsserier mm mm mm
    Försöker läsa tidningen ibland men hur lätt är det...

• Frujj

Hmm fast det verkar som om de rullar igen...

Tezz: Väntar på att TRE ska ringa tillbaka. *trummar med fingrarna*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2